maandag 4 juli 2016

Pocket letter Romantic Summer

Ik ben zoals jullie vast al in de gaten hebben helemaal in de ban van het thema zee, strand en alles wat erbij hoort. Dus toen het stansblok Romantic Summer uit kwam van Studio Light ben ik meteen ermee aan de slag gegaan en heb deze pocket letter ermee gemaakt.
Er zijn zoveel bijpassende artikelen van Kimya bij te plakken dus ja dat kon ik niet laten!
De achtergrond is er één van de Love & Home serie.


Ik heb 2 soorten visnet gebruikt omdat ze verschillende kleurtjes hadden. Natuurlijk mogen de schelpjes niet ontbreken. Langs de zijkant zie je rond touw waar ik een 8-knoop in heb gemaakt.
 Uit het stansblok diverse dingen gedrukt en deze her en der opgeplakt. Sommige in de vakjes zelf en sommige aan de buiten kant.
Het vakantie-huisjes-lint paste zo perfect hierbij dus die moest bovenin een plakje krijgen.|
Aan het labeltje zit nog een anker bedeltje geknoopt met touw.
Het houten visknoopje kon ik nu ook eens verwerken naast het witte stuurwiel.
Als laatste heb ik nog 5 vlaggetjes op plakt en daar het woord Beach op gestempeld.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten