maandag 4 juli 2016

Pocket letter Romantic Summer.

Ik ben zoals jullie vast al in de gaten hebben helemaal in de ban van het thema zee, strand en alles wat erbij hoort. Dus toen het stansblok Romantic summer uit kwam van Studio Light ben ik meteen ermee aan de slag gegaan en heb deze pocket letter ermee gemaakt.
Er zijn zoveel bijpassende artkelen van Kimya bij te plakken dus ja dat kon ik niet laten!
De achtergrond is er 1 van de Love & Home serie.


Ik heb 2 soorten visnet gebruikt omdat ze verschillende kleurtjes hadden. Natuurlijk mogen de schelpjes niet ontbreken. Langs de zijkant zie je rond touw waar ik een 8 knoop in heb gemaakt.
 Uit het stansblok diverse dingen gedrukt en deze her en der opgeplakt. Sommige in de vakjes zelf en sommige aan de buiten kant.
Het vakantie huisjes lint paste zo perfect hierbij dus ja die moest bovenin een plakje krijgen.|
Aan het labeltje zit nog een anker bedeltje geknoopt met touw.
het houten visknoopje kon ik nu ook eens verwerken naast het witte stuurwiel.
Als laatste heb ik nog 5 vlaggetjes op plakt en daar het woord Beach op gestempeld.

Omdat er zoveel vraag is naar dingen met dit thema hebben we bij Kimya ook hier weer basis setjes van gemaakt. Je vind ze
HIER

Mochten er nog vragen zijn jullie mogen me ten alle tijden mailen
tiets@kimya.nl


Hieronder nog een overzicht van de gebruikte spulletjes als je op de foto klikt kom je in de webshop bij het desbetreffende artikel uit.

9- pocket letter hoesjes top-load, per 5 stuks  Studio Light Achtergrondpapier A4 Love & Home 209 BASISLH209  Decoratief visnet, circa 2m2 
Houten knoop vis 1.5 x 2.5 cm 4 stuks  
Chipboard stuurwiel 4 cm, 1,5 mm dik, 8 stuks Knoopjes plastic, wit met donkerblauw anker, per 4 stuks, 1,2 cm Schelpen, mini hoorntjes, bruin, 30 gram
 Lint Oceania zeeblauw opengewerkt 40 mm x 1 meter 
 Mini vlaggenlijn kraft, circa 120 stuks, afmeting verschillende 1.5-3 cmJUTE touw twine, 100 yards ( 90 meter)  Bedeltje Anker 17 x 15 mm, per stuk

Schelpjes kleine witte slakkenhuis, 35 gram white Umbohuim Stuurwiel assorti blauw/wit 5 stuks, 22 mm

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen