maandag 5 december 2016

Sinterklaas

Even voorstellen aan jullie. Mijn naam is Marie-Christine Calon, en ik had de eer om als Gastdesigner te fungeren voor Kimya, hoe leuk is dat? Nou ik kan jullie vertellen...heeeel erg leuk.


Omdat mijn project met Sinterklaas te maken heeft, heb ik een Flipbook gemaakt met 4 enveloppen en de prachtige 5 Enveloppen van Kimya Sinterklaas enveloppen. De Enveloppen met de flappen met een kleine 4 à 5mm tussenruimte aan elkaar geplakt.


De Sinterklaas enveloppen heb ik 4 ervan door het midden gevouwen, hier heb ik aan de binnenkant een paar druppels lijm gedaan, zodat ik alleen de bovenkant voor de labels over hield. Daarna de onderkant in de envelop geplakt.

De Labels heb ik voorzien van diverse Sinterklaas stempelteksten. Ook deze zijn verkrijgbaar bij Kimya natuurlijk. Zo gebruikte ik de grote envelop voor de kaften met de leuke huisjes erop. Decoraties zoals Lint/diverse stickers, gelukspoppetjes, stansen, gestempelde doilys, washitape kaartjes, kadopapier, chocolade snoeppapier swirls van Kimya en uit eigen voorraad, waarvan gedeeltelijk ook weer van Kimya.


Van de items die over waren, zoals het jutezakje, het boek van Sinterklaas en zijn staf, restlint en de schattige Piet heb ik nog een snoepzakje gemaakt. Hopelijk hebben jullie net zoveel plezier bij het kijken als ik heb gehad bij het maken ervan. Nu mag ik de snoepjes opeten die op de foto's te zien zijn hihihi.


Fijne Sinterklaas avond lieverds. Mijn hartelijke dank voor de mensen van Kimya die het mogelijk maakten, dat ik als winnende voor de Gastdesigner uitdaging gekozen werd. Dank julie wel allemaal, het was geweldig!! 

Marie-Christine Calon

7 opmerkingen: