maandag 15 mei 2017

De allereerste moederdag

Tja als je iets voor Denny zijn eerste Vaderdag maakt …..weten jullie het nog ???


 Dan doe je dat natuurlijk ook voor Willeke. Zeker de eerste keer is dat heel speciaal
Vind ik dan toch!

Ik heb hiervoor een kraft doosje genomen en natuurlijk heb ik het gesloopt, klein beetje  maar.


Één  kant van de rand van de deksel maak je los….. ik moest dat wel doen want het kado wat er in komt is in de hoogte te groot dus dan ff een oplossing zoeken.


 Je plakt de losse rand van de deksel zo tegen één kant van de zij kant van het doosje.


 Zo ziet het eruit aan de zijkant 


 Voor het hele project heb ik het mooie papier van kaisercraft “ ps i love you” gebruikt.
Om de onder rand zie  je het roesjes lint zitten met daarop een bindertje.
Op de bodem van het doosje ligt een papieren onderzetter 


 De achterkant van het doosje is natuurlijk ook bewerkt, een leuke rand onder het design papier ziet er altijd leuk uit ……vinden jullie ook niet ???
Een prachtig kanten lintje in de lengte geplakt met daar overheen een rozet met een jute bloem een foto van ons kleinkind VINCE  en alles nog afgewerkt met parels, ja eigen gemaakte parels met nuvo crystal drops.


 Zo en nu nog een kadootje erin.  
Deze pot met benodigdheden voor koekjes te bakken heb ik gekocht bij Xenos
Vond hem wel erg toepasselijk !!!


 Ik heb het lintje vervangen door een wit kanten lintje van Kimya 


 Door de strik zit een hart prikker met een etiket, een rietje, een strik van jute en daaraan een label met plak letters.
In het midden van de pot zie nog een klein fotootje van Vince, ik zeg leuk leuk.
Als ik het nu goed heb gedaan past het in het doosje ….…oohhh spannend!!!!
hahaha tuurlijk past het …het is erop gemaakt !


Nu nog even inpakken en klaar zijn we.
 We pakken het in transparante folie en maken boven in alles vast met een twee verschillende touwtjes een leuke label eraan
Nog een jute vlinder plakken op de knoop van de touwtjes en klaar is zijn we!!


Vince kan zijn mama in het zonnetje zetten met een kei leuk en lekker kadootje
Dat wordt smullen …smakelijk lieve schatten.

4 opmerkingen: