maandag 29 mei 2017

Mini mini album


Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer aan de beurt en deze keer heb ik een mini mini album gemaakt, gemaakt van kleine envelopjes 7x10cm.

Ik heb geprobeerd om een stap voor stap uitleg te maken met foto's.

Hierboven zie je hoe je de envelopjes aan elkaar maakt.


Dan heb ik een cover gemaakt van chipboard en kraft papier, Op de foto zie je de maten, vervolgens bevestig je deze met lint aan allebei de kanten van de enveloppen reeks, over het lint weer kraft cardstock zodat het weer netjes afgemaakt is.

Je zou er voor kunnen kiezen om er een harmonica album van te maken, maar ik heb aan de achterkant de envelopjes aan elkaar geplakt zodat er een echt boekje ontstaat.

Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is ander mogen jullie altijd vragen hoor!


De voorkant van het album met als rug het mooie roze duchesse kant.
Verder een klok met wat plaatjes erop en een ornament en ook een klein miniflesje   
Ik heb gebruik gemaakt van een studio light blok Romantic pictures.


In de enveloppe rechts heb ik heb ik een flapje gemaakt, zodat je nog wat meer ruimte hebt om het op te leuken, let wel op dat je het niet te dik maakt anders sluit het niet helemaal lekker meer.
hier zie je een satijnen strikje en zonnebloem kant zo mooi!!
Links een houten eyelet banner met daaraan touw en je ziet al een klein stukje het plastic hart knoopje.


Hier het flapje open met een mooi plaatje uit het blok, je ziet ook een klein stukje van het muziek noten masking tape.


Op de volgende pagina heb ik aan de rechtse kant ook weer een flapje gemaakt.
Links een label met lint eraan een satijnen strikje en weer de masking tape.
Aan de rechtse kant op het kraft label een stukje filmstrip.


Dan het flapje open, rechts een mooie tekststempel een langs de linker kant een mooi kantje.


De laatste 2 pagina's, links wat plaatjes uit het blok met het zonnebloem kant de masking tape en een kraft label van een hartje.
Rechts een Maya Road zakje met daarin wat losse plaatjes en een stukje filmstrip en erop wat die-cuts uit het blok.


De achterkant heb ik niet veel mee gedaan een mooi papiertje deed het al goed!!

Zo dat was hem weer ik ben natuurlijk weer enorm benieuwd wat jullie ervan vinden.

Lieve groetjes, Sandra


6 opmerkingen: