maandag 15 januari 2018

Kimya's Doe-dag (3)



De Kimya Doedag zit er alweer op en zoals beloofd plaatsen we hier nog even alle workshops die  gemaakt zijn.


****************************
Sandra en Martine:

Voor de eerste keer een workshop mogen bedenken...spannend!  Ik heb hem samen met Sandra gedaan. En dus ook samen het papier en alle frutseltjes erbij uitgezocht....leuk om te doen hoor...als je eenmaal weet dat het papier wat je wilt gebruiken ook daadwerkelijk nog te bestellen is...hihihi
Wij hopen dat jullie hem ook leuk vinden .......

Martine:













Sandra:










****************************

Christa en Esther:

Christa:

Hoi allemaal,
Een tijdje terug had ik mijn project in het klein gemaakt, nu heb ik deze verder uitgewerkt en werd die een stuk groter , dus kan er ook meer op en in ;).
Samen met Esther hebben we de spullen uitgezocht en het thema waren we samen meteen vol van, zee thema, je kan er zoveel kanten mee op.
Ik als zeemeermin fan moest daar toch iets mee maken.
Veel kijk plezier.









Esther:

Hieronder de foto's van mijn uitwerking van de workshop bedacht door Christa. Heel leuk om te maken. Het welbekende zee-thema, zoals je ziet kun je daar van alles mee maken. Ik heb er een vakantiedoosje van gemaakt. Super toch!!! 

















Liefs, Esther

****************************

Margreet en Jolanda:

Ha allemaal,
Na een geslaagde 3e Kimya Doedag afgelopen zaterdag kan ik jullie hier ook mijn project laten zien van de workshop die Jolanda en ik gegeven hebben.

Op de DT dag van 25 november hebben Jolanda en ik het papier en alle toebehoren uitgezocht. Dat werd een leuk pakketje! 

Kimya verkoopt onmogelijk grote zakken, zo'n formaat waarvan je denkt... wat moet je ermee!
Nou, de oplossing heb ik hier voor jullie............tadaaa..........een minialbum maken ;)
De basis is een grote zwarte papieren zak van 31 x 49 cm. Deze is ook in verschillende andere kleuren te krijgen.

Het desingpapier van Prima Marketing "Wild & Free" is prachtig en romantisch, maar met zwart gecombineerd ook best een beetje stoer.
De werkbeschrijving is alleen voor de deelnemers van de Doedag, maar ik hoop dat jullie door de foto's een goede indruk krijgen van dit project. 

Margreet:


Door de zak op een bepaalde manier te verdelen, knippen en vouwen ontstaat er een goede basis voor een minialbum. Het hele album bestaat dus ook uit 1 stuk.
Het uiteindelijke formaat is 10 x 12,5 cm. 
Ik vond het echt een feestje om dit te bedenken en te maken, ik hoop jullie ook!



 


 




In alle pockets zijn labels, kaartjes of zakjes gestopt.















Dit zwarte label heb ik gedeeltelijk dubbel gevouwen zodat er een soort booklet ontstaat. 
Een leuke manier om je grote label helemaal te gebruiken.






Liefs, Margreet

Jolanda:

Voor mij een uitdaging om eens out of the box te gaan. Ik ben meestal zelf meer van de fellere kleuren. Toen ik het compleet pakketje bij elkaar zag wat we hadden uitgezocht dacht ik WOW. Ik moet zeggen dat ik dat vaker ga doen. Ook leuk om te zien dat je met dezelfde materialen weer een heel ander eindresultaat ziet. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn!
Hieronder de foto's van mijn project.
















Liefs, Jolanda


****************************

Demo Anja en Monique:

De bezoekers hebben ons heerlijk bezig gezien bij de Demo/Make&Take. We hebben laten zien wat je zoal met mixed media kunt. En we hebben nog lang niet alles geshowd. De mogelijkheden zijn eindeloos! Heerlijk, al die enthousiaste reacties van de bezoekers aan onze tafel. Wij hebben fijn zitten kliederen met zijn tweetjes. Reuzegezellig zo! Hieronder een aantal foto's van de projectjes die we hebben laten zien. Wij hebben genoten!

Liefs van Anja en Monique











****************************
Tiets:

Ik heb voor de doedag een nieuw project gemaakt waarvan ze op de doedag de basis setjes van konden aanschaffen...Dit keer buiten mijn comfort zone gegaan met het papier!!




















1 opmerking:

  1. wauw, wat ziet het er allemaal geweldig mooi uit, misschien toch ook maar eens een dagje boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen