maandag 22 januari 2018

Kadotasje met inhoud



Hallo allemaal,

Ik heb dit keer weer een kadootje voor jullie... dat wil zeggen... kadotasje met inhoud.
Ik ben in dezelfde kleuren (een beetje dan) gebleven als van het mini album van de Kimya doedag.
Het is beplakt met het papier van Toga en het heet Cabinet Curiositès. Zulk mooi papier!


Ik heb er met die gave vlaggenlijn stans ook maar opgezet dat het een kado is.
Ik heb een blokbodemzakje gebruikt, waarvan ik de bodem nog verstevigd heb (gewoon een strook cardstock erin geplakt). Dan zitten er weer tandwielen op... ja ja, die vind ik wel erg leuk om te gebruiken. Ook heb ik er strookjes smal ribbelkarton op geplakt en wat van dat gave witte band.
Natuurlijk een labeltje waar opstaat dat het zelf gemaakt is.

Ik heb de zwarte labeltjes alsook de tandwielen ingesmeerd met Nuvo. Worden ze lekker stoer van. Ook zit er een stukje filmstrip op en wat plakkertjes uit eigen bezit.


Hier dan het grotere doosje, ook weer beplakt met dat mooie papier. Een rietje met stippen erbij en daaronder zitten twee witte labeltjes die ik ook met de Nuvo heb bewerkt. Zo krijgt het gelijk een ander uiterlijk. Zowel op het tasje als op de doosjes (en later ook op de labels) heb ik de chit-chat letters van Tim Holtz geplakt... Zó leuk!


Hieronder zie je wat er in het doosje zit... Wat labels en weer een kleiner doosje. Ik heb de hoeken aan de achterkant van het grote doosje helemaal ingesneden en weer opgeplakt... Zo krijg je een deksel. 


Hier alles wat er in het tasje zit.


Dan nog de labels. Ik heb van één vel een aantal labels uitgeknipt en deze aan beide korte zijden ook weer iets afgehaald. Anders past het niet.
Ik heb een paar woordjes opgeplakt en heb er een piepklein zakje bij gedaan. Ook heb ik een plaatje van een groot vel afgehaald en daar het woord KADOBON op gestempeld.


Ik hoop dat jullie het leuk vinden en misschien geïnspireerd zijn geraakt.

De lieve groetjes van mij...

 

                                                             

2 opmerkingen: