maandag 2 april 2018

cadeau tasje


Ze blijven leuk he, die kadotasjes. Een gewoon krafttasje omtoveren tot een leuk weggevertje. Dat kan natuurlijk met de tasjes en knutselspulletjes van Kimya! In deze blog laat ik twee verschillende zien. Eentje voor een volwassen vrouw en eentje voor een stoere bijna-tiener-knul. Laat ik beginnen met de dames-variant. Voor deze heb ik de papierlijn Celebrations van Maja gebruikt. Een sjiek tasje krijg je met dat mooie papier. Het heeft eigenlijk al niet zoveel extra's meer nodig. Een mooi basispapiertje op het tasje geplakt en daarop weer een stukje ribbelkarton wat ik gescheurd heb in plaats van geknipt. Dan krijg je weer net een ander resultaat. Een plaatje uit de Celebrations-lijn gemat op kraft. Daarna met een toefje kleinigheidjes afgewerkt. Ook aan het hengsel van het tasje nog een paar lintjes en een label en klaar ben je weer. De ontvanger was er erg mee in haar sas.




Dan nu het stoere bijna-tiener-jongenstasje: 

Deze is voor mijn neefje die jarig was. Hij wilde geld maar tante vind alleen geld zo kaal. Dus heb ik er een tasje omheen gemaakt. Het tasje werd ook nog gevuld met een t-shirt wat ik voor hem bedrukt heb. Hij is dol op voetbal dus een plaatje van een voetballer en zijn naam erop gemaakt. Dat samen met het geld in een kadotasje gedaan. 



(T-shirts verkopen we niet bij Kimya maar wel heel veel andere leuke dingen om zelf te bedrukken. Wat denk je van linnen of vilten tasjes? Kijk hier eens.)

Het tasje is natuurlijk ook gepimpt. Kale tasjes weggeven doen we niet meer bij Kimya! Ik heb een stoer plaatje van Syta gebruikt en een achtergrondpapier wat ik nog had liggen. Stoere dingen erbij geplakt zoals een beetje van dat toffe visnet en wat radertjes van hout. Ook voor een jongen maak je dus met een basistasje een tof kadootje!



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Hieronder zal ik nog het e.e.a aan gebruikte artikelen linken. Klik op de foto en je komt direct in de shop uit. 
Liefs,



Papieren draagtas bruin gedraaid 18 x 7 x 21 cm 5 stuks Totaal set MAJA Celebration, inclusief nuvo, acc en lintjes Veren 6 gram - Zwart Kraft Karton/papier A5 14.8 x 21 cm 25 vel Glazen Flesje 2x5 cm Per Stuk JOY! Crafts bloemen Joycrafts Golfkarton fijn/smal 10 stuks 30.5 x 30.5cm  Mini parels Poppy lace 10 mm x 10 meter - wit Lijmpistool 110-250V - 10W - Europese versie  Lijmpistool vullingen 7x100 mm - 10st - EVA smelt op 82 graden Bindertjes met tekst especially for you 25 stuks - Bruin  Satijnlint 3,5 mm x 50 meter - lichtrose  Houten Knijper 7 cm naturel 10 stuks Bulldog clips, klemmetjes, 50 mm, zilver, 2 stuks  Houten ornament tandwiel 45 stuks KADOOTJE etiket 30 mm 20 stuks - Goudbruin Strikjes   Visnet donkerblauw, 13 cm x 1 meter  Lint Amelie, 12 mm x 1 meter, spijkerblauw  





2 opmerkingen: