zondag 24 juni 2018

Bloghop Swappies!




We hebben 1 of 2 keer per jaar een DT dag met alle leden van het team, en  sinds kort geven we elkaar een swappie zoals we het noemen... we maken voor iedereen een aardigheidje en delen die uit aan elkaar tijdens zo'n DT dag... Zo leuk om kleine kadootjes te mogen ontvangen , echt een feestje..
Nu zijn we gisteren ook weer bij elkaar geweest en via een bloghop laat ieder lid haar eigen swappie zien op eigen blog.
Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.
Ik heb van mijn swappie 1 extra gemaakt en die gaan we verloten onder degene die hebben gehopt en overal een reactie hebben achtergelaten.

Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:

Kimya blog 

Je moet dus nu door naar
ANJA

Hieronder kunnen jullie alvast sneakies zien van de creaties!



Anja

Tiets

Monique

Martine

Christa

Margreet

Jolanda


Sandra


































Esther



Jullie mogen nu door hoppen naar Kimya en laat weten dat je klaar bent met hoppen.

De bloghop duurt tot en met dinsdag 12.00 uur en daarna word de winnaar bekend gemaakt.
Veel hop plezier!


Team Kimya.

30 opmerkingen:

  1. Wat hebben de dames weer hun best gedaan om al dat moois te maken.
    Bij Martine stond nog geen blogbericht, dus daar kon ik geen reactie achter laten.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inmiddels gelukt om ook bij Martine een reactie achter te laten.

      Verwijderen
  2. Wat heb ik weer een hoop moois gezien en nieuwe ideeen opgedaan echt super allemaal.
    Jeetje wat een creaties.
    Wat hebben jullie toch een leuk team.
    Gr esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke creaties zeg! Zo’n DT-dag is aleen feestje maar de swappies extra leuk!
    En voor ons direct wat inspiratie

    Straks ff kijken of de creatie van Martine er wel op staat want ook daar ben ik reuze benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze waanzinnig leuk. Altijd fijn om op deze manier inspiratie op te doen.
    Liefs diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk prachtige creaties. Wat zullen jullie hiervan genoten hebben gisteren. En zeker weer hoop inspiratie opgedaan. GEWELDIG 🖒🖒🖒

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hoop leuke creatieve ideeën opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke cadeau’s hebben jullie gemaakt voor elkaar , wat zal dat een hoop glimlachen en oooooooh’s hebben gegeven .
    Super mooi allemaal had wel een vlieg op de muur willen zijn om jullie gezichten te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie dat leuk gedaan Dames, stuk voor stuk Toppertjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat zijn jullie allemaal verwend zeg,al die leuke cadeautjes zo aan elkaar geven.Dat zijn dagen met een gouden randje!Echt stuk voor stuk mooi, echt genoten van alles,toch nog een beetje erbij geweest!Groetjes en liefs Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke swappies!!!! Echt cadeautjes waar liefde vanaf spat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie creaties ( kadootjes)zijn er gemaakt !!! En wat lief dat ik mee mocht kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een inspiratie volle hop was dit
    Ik ben voorlopig zoet denk ik
    Bedankt dames 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ze allemaal gezien. De een nog mooier dan de ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allemaal gezien en in 1 woord: fantastisch!!!! Iedereen heeft er weer iets prachtigs van gemaakt. Leuke ideeën opgedaan en handige tips voorbij zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De Kimya meisjes hebben zichzelf weer overtroffen . Wat een mooie kadootjes en weer zoveel Kimya spulletjes waar mee gewerkt is. Ook die je niet zou verwachten. Weer heel veel inspiratie opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een super mooie creaties heeft iedereen gemaakt. Echt iets om jaloers op te zijn haha, maar ik ga ze allemaal onthouden :) en proberen na te maken. Echt super mooie cadeautjes. dank jullie wel voor de inspiratie, want die is af en toe ver te zoeken bij mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allemaal gezien. Wat hebben jullie allemaal mooie creaties gemaakt met leuke cadeautjes. Zo knap om te bedenken, doe het jullie niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nice nice ladies, kei leuke en mooie creaties heeft iedereen weer gemaakt.
    Langs iedereen gehopt en weer leuke ideetjes "geshopt"🌞😎

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ik ben benieuwd wat voor moois jullie elkaar hebben gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben terug van het bloghoppen. Wat hebben jullie elkaar verwend zeg! En niet één cadeautje dat hetzelfde was! En wat een voorpret hebben jullie gehad met die sneakpeeks 😉.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben terug van het bloghoppen. Wat hebben jullie elkaar verwend zeg! En niet één cadeautje dat hetzelfde was! En wat een voorpret hebben jullie gehad met die sneakpeeks 😉.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke sneakies... snel kijken wat er gemaakt is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een waanzinnig leuke en lieve swappies hebben jullie gemaakt voor elkaar. Wat een verwennerij! Erg leuk om ze te bekijken allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sneakies zien er al mooi uit, ik ben heel nieuwsgierig wat ik allemaal ga tegen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb alle creaties gezien en oh wat een leuke dingen zaten er tussen. Ik heb ook weer genoeg ideetjes opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo, weer terug hier, na het zien van al jullie blogberichten met die fantastische en originele swappies kan ik melden dat ik weer gemotiveerd ben om mijn eigen blog weer aan te pakken. (ligt al bijna 2 maanden stil wegens omstandigheden..) Ik ga sws eerst jullie toevoegen bij mijn favoriete blogs, want er staan zulke leuke ideeen op, die ik graag wil delen!
    Zelf ga ik er ook eens lekker voor zitten om ze allemaal uitgebreid te lezen!
    Ik heb genoten van al jullie creaties, en verheug me (samen met mijn vriendin Ingrid) al op de clubdag op november! Daar zijn wij nog niet eerder geweest, maar als ik dit allemaal zie en hoor, zal dat ook wel een traditie gaan worden!
    Heb een fijne dag iedereen, en freubelse! Ik ga nu eerst a/d slag met mijn eigen blog ;-)
    Groetjesssss, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo,
    Van de 1e swap heb ik met volle teugen genoten van jullie prachtige en originele creaties!!
    In ieder geval zijn jullie met een nog tas rijker gevulde mooie spulletjes naar huis vertrokken.
    Ze zijn 1 voor 1 om ter mooist en helemaal bij elkaar aansluitend.
    En ook het zijn presentjes die recht uit het HART komen dan heb je er DUBBEL ZOVEEL PLEZIER VAN!!!!!
    Mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke/mooie/creatieve bloghop! De dames hebben allemaal prachtige creaties gemaakt! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen