maandag 3 september 2018

Christmas in September


Hallo allemaal,

Jaja.....Christmas in September... ;-)
Het mooie papier van Craft O'Clock  " My Christmas Wish " 
lag me maar aan te kijken op mijn bureau !
Ik zag bij Kimya een super leuk envelopje voorbij komen....en daar is het allemaal mee begonnen...
ik wilde " iets" met dit envelopje doen.....en dat is gelukt !


Ik had dit voorbeeld ooit eens langs zien komen op Pinterest en het leek me zo leuk om het een keer te maken! Dus zo gezegd .... zo gedaan ;-)
Je moet het maar zien als een soort December Daily.... 
het staat nu al super leuk te wachten tot het December wordt ;-)
Ik kan er dan van alles in schrijven , in plakken en in bewaren ....
en kan er nu alvast enorm van genieten...love the colours !!


 


Ik heb met bruin Cardstock een bakje gemaakt en dit beplakt met DP papier.
Achterin heb ik een achterkant geplakt zodat de albumpjes er niet uitvallen.
Het bakje heb ik op metalen pootjes gezet wat een super leuk effect geeft.
De kleur van de pootjes en embellishment vond ik juist die vintage look geven 
die ik wilde voor dit project!






In het bakje staan drie verschillende albumpjes  :
 1. een Portofolio
2. een Flipbook 
        3. een Vouw envelop


   

De portofolio is gemaakt van bruin cardstock.
In de achterkant heb ik twee eyelets gedaan met elastiek ertussen waarmee je het mapje aan de 
voorkant mee afsluit.
In de binnenkant heb ik er weer DP overheen geplakt zodat je niet meer ziet van de achterkant van de eyelets.
Het papier aan de buitenkant vind ik al zo mooi op zich dat ik weinig aan heb toegevoegd.
In de binnen kant een mooie Christmas quote en en de bekende strikjes van Kimya !
In het bakje heb ik een fotomap gemaakt waar je een paar foto's in kunt plakken en schuven.
Verder zitten er twee kleine mapjes in en een paar lose vellen 
waar ik mijn journaling op kan schrijven.




Het tweede mapje is een flipbook!
Ik heb een fraai bijpassend lint onder het DP papier geplakt waar je het boekje mee kunt sluiten.
Tussen de strik heb ik een bijpassende veer gestoken een een sterretje.
Het bordje met " merry Christmas" had ik nog van vorig jaar liggen en paste hier precies bij !




Bij het papier heb ik super , bijpassende die-cuts gekocht die je zo leuk kunt combineren !
In het Flipbook heb ik pockets gemaakt waar ook weer mapjes in heb gemaakt en waar je lekker 
in kunt schrijven en waar je foto's in kunt steken.... heel veel ruimte dus !


Ook de strikjes, labels en doilies  kunnen natuurlijk niet ontbreken aan dit Kerstproject.
Ik heb het papier ook afgewerkt met Vintage Photo Destress Ink...vond het een mooie vintage look geven ! Ook heb ik hier en daar de destress tool gebruikt voor de randjes.....
ik doe dat nooit in het geheel project, maar hier en daar om het extra te benadrukken.

 

Hier de kaartjes van het Fipbook.
Bij het papier zit een vel met allerlei van deze kaartjes : super leuk om het af toemaken met een leuke quote , straks steentjes en glitters !


Als derde heb ik het envelopje verwerkt als een bewaar mapje.
Ook dit sluit met een bijpassend lintje !

            

In het mapje  zitten gewone extra labels en twee extra sterren labels !
Die zijn echt te leuk om te verwerken.
Ik heb ze erbij gedaan zodat ik er in December  iets leuks op kan schrijven .
In het witte zakje zitten de overgebleven die-cuts die ik in December 
nog kan gebruiken als accent!

              

Als laatste had ik nog wat super leuke vintage kaartjes over 
die ik bij elkaar gebonden heb met een metalen klipje.
Een kerst labeltje er aan en het staat leuk !




Ik heb met een hoop plezier dit project gemaakt en ik hoop dat ik 
jullie weer op wat ideeën gebracht heb !
Hieronder een paar linkjes van wat ik in ieder geval gebruikt heb ;-)

Liefs van mij !



8 opmerkingen: