donderdag 20 september 2018

Vergeten verjaardag

Oeps... vergeten!! Nouja niet echt vergeten maar gewoon geen kaartje opgestuurd.
Dus daarom maar gewoon een kadootje. Benieuwd?
Lees dan verder. 

Ik heb een bonbondoosje beplakt met mooi blauw design papier. 
Alle randjes zijn bewerkt met een distresser. Aan de bovenkant heb ik een randje gerild. Dit vond ik zo leuk staan bij een eerdere post van Martine dat ik dat ook heb gedaan. Anders werd het een beetje "plat". haha. 


Om het doosje heb ik een crispy lintje en een jeansblauw lintje geplakt. 



Aan de ene kant heb ik een etiketje geplakt met daarbij wat gaasdoek, bindertje, strikje en wat jute bloemetjes.


Aan de andere kant heb ik een mooie tekst gestempeld en met embossing poeder bewerkt. Ik heb deze keer niet gestempeld met versamark inkt en een embossing poeder in een kleurtje. Nee ik heb het eens anders gedaan. Ik heb gestempeld met een versamagic inkt in de kleur Aegan Blue. En daaroverheen heb ik van Nuvo de chrystal clear gestrooid. Verhit met de heattool en tadaaa!!!!


 Super mooi en er zijn vele kleuren inkt, dus altijd iets wat super mooi bij je design papier past.
Hier ook wat gaasdoek geplakt en een jute bloemetje.


Aan de bovenkant heb ik een cremekleurig jute touw geknoopt. Hieraan zit een label met de tekst handmade with love. Nog een stukje crispy lint en jeansblauw lintje en een bedeltje. Nog een leuk knijpertje eraan en je doosje is klaar. 


Het geheel heb ik nog wat afgewerkt met pailetten, silver linings. Mooie zachte blauw-grijze tinten. Perfect passend ook weer bij het papier.


Het doosje kun je vullen met bonbons, thee, koffie maar ook een klein kadootje of kadobon. Er past best veel in nog namelijk. Ik hoop dat ik je weer mocht inspireren en je zelf aan de slag mag gaan.



Heel veel liefs,

Esther


3 opmerkingen:

  1. πŸŽ†DE HACK GEEKSπŸŽ†

    Heb je je ooit afgevraagd of het mogelijk is om dingen te hacken zoals hackers het doen in de films.πŸ€”πŸ€”

    Ja, het is mogelijk !!! 😁😁😁

    "ZOLANG HET TECHNOLOGIE IS, KAN HET GEKOMEN WORDEN"

    Hacking kan eenvoudig worden gedaan door een computervirus of spyware (afhankelijk van wat de hacker van plan is) te planten in het doelapparaat.🀐🀐

    Wij van THE HACK GEEKS bieden u de beste hacking-service die er ooit is.πŸ‘ŒπŸ‘Œ

    We begrijpen de problemen van oplichters op internet en daarom geven we u een degelijk bewijs van onze diensten.

    We hebben de beste hackers in hackerone.com die altijd klaar staan ​​om voor je te hacken, altijd en overal, elk apparaat, organisatie, federale agentschappen, universiteit, universiteit, je denkt er gewoon aan.

    Wij kunnen helpen:

    * Om een ​​telefoon te hacken, te klonen of te volgen? πŸ“±πŸ“²

    Bijv .: klonen van telefoons

    Bespioneren van kinderen, echtgenote of echtgenoot.

    Volgen van gebruikerslocatie en dagelijkse routine.

    * Om een ​​bestand in een bedrijf, organisatie of in een federaal agentschap te snuiven, wissen of wijzigen? πŸ“–πŸ“ƒ

    Bijv .: cijfers wijzigen op een universiteit.

    Van identiteit veranderen.

    Verwijderen van bestanden zoals strafregisters en bewijsmateriaal.

    Veranderen van bestanden en bewijsmateriaal in federale faciliteiten.

    Stelen van bestanden en documenten van bedrijven en organisaties.

    * Om verloren BitCoinπŸ’°πŸ’° op te halen

    * Mijnbouw van BitCoinπŸ’°πŸ’°

    * Om een ​​e-mail of een Social Media-account te hacken? πŸ’ž

    * Om geld over te maken zonder te worden opgespoord? πŸ’΄πŸ’΅πŸ’·

    * Om uw credit score te verhogen? πŸ”πŸ”

    * Om creditcard / betaalkaart te hacken? πŸ’³πŸ’³

    * Een zwarte creditcard / betaalkaart verkrijgen.πŸ’³πŸ’³

    ALLE DIT ZIJN WAT WIJ VOOR U KUNNEN DOEN.

    We zijn descrete en stellen onze service aan niemand aan u voor.

    Contact:

    thehackgeeks@gmail.com

    We kijken ernaar uit om voor u te hacken.

    BeantwoordenVerwijderen