maandag 10 december 2018

Christmas gift


Hai allemaal!

Leuk dat je naar mijn blogpost "Christmas gift" komt kijken!
Vind het altijd leuk om iets te maken waar ik iemand anders mee blij kan maken!
Dus voor deze blog heb ik een Kerstcadeau gemaakt van de hoedendozen, waar ik de drie
middelste maten voor gebruikt heb.
Op zich is het al een uitdaging om alles in de ronde vorm te maken.....
ben niet zo goed in rond knippen....haha...lol
maar gelukkig zijn er ronde dies te koop waar ik dankbaar gebruik van gemaakt heb!



Ik heb het hele mooie Stamperia Winter Botanic gebruikt voor de aankleding 
wat ik een heel mooi en een beetje vintage effect vind geven als geheel!
Met het Florence kant heb ik de dozen aan elkaar verbonden en 
vast gestrikt met het rode suède koord.
Het kant vond ik iets te wit dus ik heb het met Distress ink Vintage photo het ietwat oud gemaakt.
Ik vind het handig dat je met water de kleur hier en daar iets meer kan vervagen zodat het echt een beetje oud lijkt.




Boven op het eerste doosje heb ik een leuke toef gemaakt van tilantia, eikeltjes, bloemen rietjes , een ster en wat witte "frosted berry" ( zijn echt super leuk om te verwerken !!)


In het eerste doosje heb ik verschillende ronde labels gemaakt van het papier zelf. 
Met mooi rood lint heb ik ze aan elkaar gebonden om het goed in en uit het doosje te kunnen halen. 
Om elke deksel heb ik een mooi lint geplakt met het rode suède koord als afwerking.


Achter op de label heb ik een lieve stikker met " Especially for You " geplakt met een mini label
om daar evt, een naam op te zetten.
Ook aan de labels het leuke rode suède koord.


In het tweede doosje heb ik een mini album gemaakt met 7 ronde pagina's wat ik aan elkaar gemaakt heb met een kleine koperen ring.
Aan de ring heb ik verschillende linten vastgemaakt en twee rode bellen....
past uitstekend bij Kerstmis ;-)

 





Het album heb ik niet echt enorm gepimpt omdat ik het papier al mooi genoeg vind.
Degene die dit krijgt kan er foto's in pakken en er een kleine journaling in schrijven.



Op de deksel van het derde doosje heb ik een kleine toef gemaakt met wat embellishments.
Een klein klokje, wat dennenappeltjes, tilantia en een flesje met mini sneeuwballetjes...
die zo lekker statisch door je kamer heen hobbelen ...hahaha
maar het effect is super leuk !



In het derde doosje heb ik een stukje zeep, hand creme en een klein pakje zakdoekjes gedaan.
Het paste precies in het kleurenschema en ik vind het een leuk cadeautje zo in het grootste doosje.

Vond het echt super leuk om te maken , en echt....heel moeilijk is het echt niet !
En ik denk dat het ook super wordt om het weg te geven !!
Hoop dat ik jullie op een leuk idee gebracht heb om een origineel cadeautje te maken met een paar doosjes ;-)

Wens jullie een hele fijne en gezellige kerst toe !
Liefs van mij ,




op=op Hoedendoos papier-maché, dia: 35.5 cm x h: 19.5 cmStamperia Winter Botanic 30.5 x 30.5 cm Paper PackFlorence kant, 40 mm x 1 meter wit, luxe kwaliteit


Dennenappeltjes, 10 stuks 1 tot 2,5 cm  WHITE FROSTED BERRY SPRAY 10 stuks Sneeuwballetjes rood 8-10 mm, 25 gram, decoratie

Suede koord 3 mm x 25 meter - RoodBoekbinders ringen KOPER 20 mm 12 stuks Rietjes kraft met rood chevron, per 25 stuks

Set of embellishments - Gossamer Blue, diameter 2,5 cmLint Merletto kant breed, donkergroen, 40 mm x 1 meterLint dulace kant ribbon, 15 mm x 1 meter- roze goud  
Flesjes dia 11 mm hoogte 23 mm, per 2 stuksSneeuwballetjes wit 8-10 mm, 25 gram, decoratie

9 opmerkingen:

  1. Wat een super gaaf geheel is het geworden! Echt ontzettend mooi en de persoon die het gaat krijgen is vast en zeker heel erg blij.

    Liefs van mij Anietje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anja,wat een super mooie creatie heb jij bedacht super mooi en idd de persoon die deze dozen gaat ontvangen zal er nog VELE JAREN van genieten.
    Mvg Gina België

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Anja wat is dit geweldig mooi.
    Echt een leuk kado om te ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen