maandag 3 december 2018

December daily in een koffertje!


Afgelopen 17 november '18 was het weer zo ver. De clubdag van Tiets in den Helder. Een halfjaarlijks terug kerend evenement met alleen maar enthousiaste dames! Ik mocht ook het clubdagproject maken. En dat heb ik met veel plezier gedaan. Het was best even puzzelen af en toe maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb er een December Daily van gemaakt. Dan kan ik in December elke dag een klein fotootje of verhaaltje in dit project toevoegen. Hoe leuk is dat?

Uiteraard heb ik er ook aardig wat 'Kimya' in verwerkt.  Labels, envelopjes, zakjes, lintjes enz. enz. 

De papierlijn die we gebruikt hebben is van Mintay, de Christmas Stories. Zulk leuk papier om mee te werken. 

Volgens de beschrijving van Tiets 'moest' het album vast in het koffertje komen...maar Monique zou Monique niet zijn als ze dat niet anders wilde. Ik wil het altijd net even anders als wat de bedoeling is. Buiten de lijntjes kleuren noemen ze dat ook wel, hahaha

Hieronder vind je de foto's van mijn koffertje. Kijk en geniet en laat gerust een reactie achter. Dat vind ik leuk! 

































Liefs, 

8 opmerkingen:

  1. Waar had je ook alweer het koffertje mee geverft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo... die is mooi. Komt hier een workshoppakket of werkbeschrijving van ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Dit was het project voor de clubdag van Tiets. Er zijn nog pakketten beschikbaar: https://kimya.nl/webshop/totaalset-clubdag-tiets-inclusief-beschrijving-koffertje-p-51640607.html

      Verwijderen