maandag 25 november 2019

winter tag

Goedemorgen allemaal!

Hier ben ik, Kim, weer met een blogpost.
Ik heb een tag met een beetje extra gemaakt.
Wat dat is, kan je zo zien.

Het designpapier wat ik gebruikt heb, is van Mintay, Cozy evening.
Ik hou van deze lijn! Mooie zachte kleuren, lekker cozy 😉.
Ik heb verschillende lagen designpapier over elkaar heen geplakt, met daarop kaasdoek, een doily, curly pins, linten, belletjes en parels.
Een oude sterrenstans van Joy Crafts en twee boompjes. Het ene boompje heb ik beplakt met kralen, zo lijken het net kleine kerstballetjes.


Deze houten embellisment vond ik wel de moeite waard om even uit te lichten, deze zijn zo leuk! Het kerstboompje zit nu niet in het cirkeltje, maar die zit er wel los bij, dus kan je ervoor kiezen om hem er ook in te stoppen en eventueel ergens anders te gebruiken. Deze zitten samen in een doosje met engeltjes en hertjes, het hertje is ook te zien op de hoofdfoto, linksonder in de hoek.


 De linten die ik gebruik heb is seam binding, die kan je lekker kreukelen. Het lint eronder heeft een mooi glansje. 



Kijk, hier komt het beetje extra. Als je de tag naar voren klapt, zit er achter de tag nog een dieptelijstje. 


Dit is met een stans van Studiolight gedaan. Ik heb het lijstje beplakt met designpapier  en figuurtjes uitgeknipt. Ik heb onderin wat 'mos' gelegd en de diertjes hiertussen gestoken. Als laatste heb ik bovenaan gelaserd stukje hangplant geplakt, dit vond ik wel mooi bij het geheel passen.  Wat vinden jullie er van?

Dit was mijn blogpostje, laat je een reactie achter om even te laten weten wat je ervan vindt?
Dat vind ik altijd superleuk!


Tot de volgende..

Liefs,

3 opmerkingen: