donderdag 26 maart 2020

Doosje vol met kadoosjes!

Voor een jarige vriendin maakte ik laatst een doosje vol met kleine kadootjes. En die kleine kadootjes waren eigenlijk allemaal ook weer doosjes...dus werden het kadoosjes...haha. 

Ik had nog een transparante verpakking liggen waar de kadootjes in moesten komen. Ik heb een aantal kleine kadootjes gekocht en daar de verpakking omheen gemaakt met behulp van het Envelope Punchboard van WeRMemorykeepers. Zo'n handige tool om envelopjes mee te maken maar doosjes kunnen dus ook. Hoe leuk is dat?


Het papier wat ik gebruikt heb is uit mijn eigen collectie, ik moet hoognodig eens het één en ander gaan gebruiken. Ik heb echt een te grote voorraad. Herkenbaar? 



Het woord 'gefeliciteerd' is een stans van Marianne Design/Karin Joan, zo'n leuke stans om te gebruiken. 

Ook heb ik een aantal vlakke zakjes van Kimya tussen de doosjes gedaan en die beplakt met designpapier. Zo heb je snel een leuk resultaat. 

Ook het maken van een houder voor een cadeaukaart is makkelijk te maken met het Enveloppe Punchboard. Vinden jullie het leuk als ik how-to's ga maken van de doosjes en de cadeaukaarthouder zodat jullie het ook kunnen maken? Ik hoor het graag. 


Hier heb een klein stempeltje van Gummiapan gebruikt. Altijd leuk die kleine stempeltjes. En dan in een bijpassende kleur inkt van Versamagic. Ik heb alle kleurtjes dus er zit er al vlug één bij die passend is. 


En dan nog als laatste een label gemaakt met allerlei Kimya-dingetjes. Een stukje lint met happy birthday erop. Twee van die onwijs gave elegance bloemen die ik voorzien heb van een mooi blauw pareltje. Dat pareltje heb ik gemaakt met de Nuvo Drops. Ook een klein strikje gemaakt met shining organza, een stukje fimrol van TIm Holtz erbij. Twee kleine glazen flesjes gevuld met miniparels. En dit alles bij elkaar zorgt toch wel voor een mooie decoratie. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met al deze kadoosjes.
Laat hieronder gerust een reactie achter.
Liefs,





7 opmerkingen: