zondag 29 maart 2020

Kado envelop voor een speciaal iemand.


Hallo, wat gezellig dat je weer even aanwipt.

Vandaag heb ik een klein projectje dat ik pas gemaakt heb voor een speciaal iemand.
Ik moest iets versturen en wilde dat niet zomaar in een envelop proppen en klaar. Ken je dat?
Vandaar dat ik even mijn hobbykamer ingedoken ben en dit is het geworden.



De basis is een vlakke zak van 13,5 cm bij 20,5 cm. Het is super handig om die op voorraad te hebben want je kan ze voor heel veel dingen gebruiken.
Het designpapier is van 2 blokjes, namelijk 7th Heaven van Mintay en Next to me van Lemoncraft.



Het open gedeelte van het zakje heb ik naar achteren gevouwen, en ook de flapjes beplakt met designpapier. Bovenin heb ik een tekstje uit het blokje van Tim Holtz, Small Talk, op een stukje kraft en daarna weer op ribbelkarton geplakt. De rendierstempel is natuurlijk van Gummiapan. Ik heb het ingekleurd met aquarelverf en achter het plaatje een doily gedaan. Dat staat net even gezelliger. Verder nog een tekststempeltje van Craft Emotions op een Kaisercraft vaandeltje. Ik heb daar met hempcord van Vaessen nog een lief strikje aan gemaakt.
Dit keer geen pareltjes, maar Nuvo Crystal Drops in de kleur Duck Egg Blue.



Op de achterkant heb ik een stempel gedaan van Gummiapan. Ik heb deze met Versa Magic
 Sea Breeze gestempeld, hierna heb ik er clear embossingpoeder overheen gedaan en verhit.
En ook hier natuurlijk dezelfde Nuvo Drops. 
Op de flap heb ik nog zo'n toffe handmade with love sticker geplakt, voor het geval ze niet weten dat je het zelf gemaakt hebt, hihi.


En om het geheel af te maken, heb ik het zakje dichtgeplakt en er nog zo'n geweldige sticker op geplakt om het geheel dicht te houden.

Een eenvoudig projectje tussendoor, maar super leuk om te doen.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Liefs,

Yvonne


2 opmerkingen: