maandag 11 januari 2021

BOOM! Pop up boxes

Hoi allemaal! 

Dit is mijn allereerste blog voor 2021 en zeker niet de laatste.
Ik laat jullie eerst nog iets 'kerstigs' zien en daarna nog een soort gelijk doosje met ook pop up boxes, alleen dan voor de verjaardag van mijn freubelvriendin.

Dit is mijn kerstuitvoering. 
Ik heb er ook een kort filmpje van gemaakt, want dit is moeilijk om goed op de foto te krijgen. 
Hier onder staat het filmpje.





Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay Sweetest Christmas heerlijke zoete kleurtjes zijn hierin gebruikt, veel roze en mintgroen en veel 'lekkere' printjes. 
De bloemen zijn van Florella, ik heb kleinere bloemen van 2 cm gebruikt en een soort roosjesEen mooie wens mag natuurlijk niet ontbreken en daarvoor heb ik een etiket gebruikt, warm wishes. Een mooi gouden etiket, dat springt er lekker uit! Hieronder heb ik nog wat kaasdoek geplakt. 



Bovenop heb ik twee embellishments gebruikt, een kerstsok en een sneeuwman

       


Dit zijn de boxes die er uit poppen!



Onder in het bakje had ik nog een klein cadeautje gestopt, een stempeltje met daarop Stay Safe ontworpen door onze eigen Monique.  Het stempeltje heb ik ingepakt in een bruin vlak zakje met daar omheen een jute touwtje waar ik een wit hangetiket aan heb gehangen. 
Hierop heb ik een stuk kaasdoek opgeplakt met daarop een etiket
Onder dit geheel heb ik nog een lintje gevouwen, dit is een organzalintje met kleine stipjes/sneeuwvlokjes. 


Een cadeautje moet natuurlijk ook leuk ingepakt worden. Ik heb een bruine zak met zijvouw
 gebruikt en daarom heen weer het stippenlintje gevouwen met een doily en de sneeuwman en dit geheel vastgezet met een foldback klem in het wit. Onderaan het zakje heb ik nog een sticker in vorm van een vaandel met daarop kerstgeschenk geprint geplakt. 





Dit is de uitvoering voor mijn vriendin.
Hier heb ik ook een filmpje voor opgenomen, zodat jullie het verschil kunnen zien met de kerstuitvoering.




Hier heb ik geen gebruik gemaakt van een schuifdoosje, maar van een kraft vouwdoosje met venster.   Deze heb ik in het midden doorgeknipt en beplakt met designpapier, Rose Quartz van Prima Marketing. 

     

Onderaan heb ik een taupe strikje geplakt met daarop een plakparel.



Hier heb ik ook weer bloemen van Florella gebruikt, weer de roos, nog een ander bloemetje erbij en drie rosebuds in de kleur wit.
Ik heb er ook een bindertje bij gebruikt in kraftkleur, hierop staat Especially For You.
Ik heb er ook een stuk papierlint op geplakt waarop Happy Birthday op staat.
Hier heb ik een soort toef van gemaakt en linksboven op het doosje geplakt. 


Dit zijn de boxes als ze eruit gepopt zijn. 
Op de 1e twee staat HIEP HIEP en op de laatste staat op alle zijden hoera.



Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

Tot de volgende..!

Liefs, 

3 opmerkingen: