maandag 10 mei 2021

Lieve mama

Hoi hoi,

Gisteren was het moederdag en ik heb voor mijn moeder een speciaal cadeau gemaakt. 

Een maandje geleden was ik bij Kimya in de winkel en zag ik hele leuke rode en zwarte kraftdoosjes en dat is mijn basis geworden. Waarbij ik de deksel op z'n kop heb gebruikt en op de onderkant van de doos een extra laag heb aangebracht, waar de deksel opgeplakt is.

Het designpapier is van UHK gallery, de love in holmes



In de omgekeerde deksel zitten een aantal kleine cadeautjes verstopt, waaronder een cadeaubon van Kimya, aangezien mijn mams ook dol is op creatief bezig zijn.


Van een klein luciferdoosje en een ijsstokje maakte ik een soort ijsje, want ook daar is mams dol op. En in het rode kussen doosje en zwarte kraftdoosje zit wat lekkers in.



Als je dan de bovenkant er af haalt, zit daaronder een album verstopt.
Die heb ik gemaakt van zwarte en rode geschenkzakken en een paar kleine zwarte envelopjes




Van Gummiapan old hearts en old tags maakt ik de labels.



Voor de aankleding gebruikte ik diverse stickersbloemen, een grote doily en een paar curly pins.


Mams vond het een prachtig project. Hopelijk hebben jullie er ook van genoten.
Tot een volgende keer!

veel liefs,

 

1 opmerking:

  1. Wow! Wat een prachtig project! Daar zal je mama wel heel blij mee zijn!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen