maandag 17 mei 2021

Roze winterse planner pagina

  Hoi hoi,


Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen. Deze keer heb ik een filmpje opgenomen waarin ik een achtergrond maak voor in mijn sidekick planner van Elizabeth Craft Designs

Dat filmpje vind je hieronder:



Hiervoor heb ik waterart papier  gebruik. En met Distress Kitsch Flamingo oxide spray, embossing glaze en Distress inkt maakte ik dus een heerlijk roze achtergrond. 


Ook stempelde ik wat winterse teksten van Marianne design met Versamagic inkt. 


Nuvo drops, ik vind het geweldig. Dus ook dit mag niet ontbreken op mijn pagina. 
Je maakt hier leuke druppels mee.
Achter de foto's plakte ik een stukje kaasdoek



En dit is het uiteindelijke resultaat wat ik ervan heb gemaakt. Lekker roze, maar wel heel leuk en vrolijk. Mooie winterse foto's erbij, I love it!


Laat je mij weten wat je ervan vindt?

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. 
Zoals je misschien hebt gezien zijn er een aantal artikelen welke een link hebben. Door daar op te klikken komt je vanzelf in de webshop bij het betreffende artikel. 
Wil je nu gewoon de hele webshop bezoeken dan kan dat natuurlijk ook:


Ik hoop dat je het leuk vond. 

Fijne dag! 
Liefs, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten