donderdag 14 oktober 2021

Album Summer Flowers

 

Hoi hoi,

Voor een klein familiefeestje heb ik een vrolijk album gemaakt om foto's in te verwerken.
Ik gebruikte het mooie Summer Flowers papier van Craft 'o clock.



De basis is van cardstock en de rug heb ik bekleed met imitatie leer, de pagina’s zijn gemaakt met diverse maten vierkante enveloppen inclusief de bijpassende kaarten. En ik heb nog wat loonzakjes toegevoegd





Voor de aankleding zocht ik bijpassende lintjes uit en gebruikte ik een leuk stempeltje van GummiapanEnjoy the litte things. Verder op de voorkant een zelfgemaakte bloem van flower foam, opgeleukt met blaadjes van Florella. Verder nog een leuke strik en etiket.

Een filmpje van hoe ik de bloemen heb gemaakt is op het YouTube kanaal van Kimya te vinden.

Hopelijk hebben jullie genoten van deze creatie, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten