maandag 18 oktober 2021

Bureau doosjes

 

 Hoi allemaal,

Hierbij alweer mijn 2e blog, ik ben al aardig in geslingerd bij het team van Kimya. Jullie hebben me vast al vaak voorbij zien komen op de Creatief met Kimya Facebook pagina met mijn creaties.

Vandaag heb ik 3 doosjes gemaakt, je kunt er enkele knutselspullen in kwijt. Ik laat je zien wat je er o.a. in kunt doen, kijk je gezellig mee? 

Ik heb het papier Mintay Secret place gebruikt. Op onderstaande foto zie je een doosje voor het opbergen van lintjes. Je kunt ze er makkelijk uittrekken, heel handig!


Het doosje heb ik natuurlijk versierd met houten klosjesBloemetjes en Hempcord.


Aan de zijkant van het doosje heb ik een Gummiapan stempel gebruikt. 
Het doosje opent en sluit met een magneetje, helaas heb ik hier geen foto van.


In dit ladendoosje heb ik pailletten en miniknijpertjes gedaan. 
Bovenop het doosje heb ik eerst een Doilie geplakt en daarop de Mini flesjes geplakt. In de flesjes zitten miniparels. Samen met de bloem, het hempcord en een bedel staat het ook nog eens erg leuk!

In het laatste doosje kun je washitape doen, ik heb hier een  hart sticker gebruikt met een Houten knoop. Ik heb er nog een klein smal doosje van kraftpapier aan vastgeplakt, hier heb ik Meeldraden in gestopt.


In het midden heb ik twee Loonzakjes tegen elkaar aangeplakt waar dan weer iets in kan.
Ik heb wat washitape op Mica geplakt en hierin gedaan.

Ik hoop dat je wat inspiratie hebt opgedaan n.a.v. mijn blog.

Tot de volgende keer, groetjes Fredy

5 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt. Vooral het laatste doosje en dan met kerstlintjes erin op kleine rolletjes. Nu de beschrijving nog ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anette,
      Ik zal t.z.t. een live gaan plannen 😊

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, I really enjoyed reading your post, and hope to read more. thank you so much for sharing this informative blog.
    បាល់ផ្សាយបន្តផ្ទាល់​​_Live​ Football

    BeantwoordenVerwijderen