maandag 3 januari 2022

1e plannerpagina 2022

 

 Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie weer komen kijken op ons blog. 

Allereerst de beste wensen voor 2022, dat het maar een goed, gezond en creatief jaar mag worden.

Vandaag mijn 1e blog voor het nieuwe jaar en ik dacht laat ik gelijk maar beginnen met de 1e planner pagina voor het nieuwe jaar.

Deze pagina is geheel van zakjes gemaakt. Voor de basis gebruikte ik een fruitzak met venster
Omdat hij iets te breed was heb ik hem aangepast. Voor het schudgedeelte plakte ik aan de binnenkant een stuk mica. Het schudmateriaal zijn alle rondjes van de uit gestanste pagina's van mijn DecemberDayByDay. Het papier wat ik heb gebruikt komt uit het 1e Reminiscence boek van Esther Glas die helaas niet meer verkrijgbaar is.
Als versiering gebruikte ik een doilie die ik bewerkte met Vintage photo distress inkt.
De doilie die daarop zit is een stans van Elizabeth Craft Designs. Deze stanste ik uit watercolor papier dat ik bewerkte met distress oxide inkt Aged Mahogany en water.
De tickets en de vis komen uit het papierboek.
De tekst is van Tim Holtz en vond ik wel toepasselijk. Creatief zijn is dingen uitproberen en buiten de box denken. Alles is mogelijk, niets is raar, zoals deze vis. Je vraagt je af wat doet hij daar maar ik vond hem er mooi bij passen.

Binnenin zit een pocket gemaakt van een fruitzak die ik wat heb aangepast.

In deze pocket zit een tag gemaakt van het papier uit het boek.

Dit is de achterkant van de tag. Hierop plakte ik ook wat washi tape

Achterop deze pagina zit loonzakje en de helft van de witte doilie en de uit gestanste doilie.
Wat washi tape en reïnforcements maken de pagina compleet.

In het loonzakje zit een klein label

Ik hoop dat jullie deze pagina leuk vinden en tot de volgende blogpost.

Groetjes,
Jolanda 















3 opmerkingen: