zaterdag 1 januari 2022

 

 Het jaar 2021 ligt achter ons, en 2022 gaat beginnen!

Met de oliebollen achter onze kiezen en de champagne die uitgewerkt raakt, wensen we jullie natuurlijk al het moois en veel creativiteit in het nieuwe jaar.

Een mooi moment om samen met het Kimya team terug te kijken op 2021. Er is weer een hoop gebeurd in de privélevens en er zijn natuurlijk weer heel veel projecten gemaakt, live uitzendingen geweest en natuurlijk ook elke dinsdagavond een nieuwe Hoe to Doe.

We hopen dat we jullie lekker veel hebben geïnspireerd in 2021, zodat we jullie alle lockdowns en gemiste vakanties hebben kunnen doorhelpen. Dit blijven we natuurlijk in het komende jaar weer doen.

De meisjes hebben natuurlijk ook allemaal een project waar ze dit jaar extra trots op zijn. Dit laten ze hieronder zien.
 
Femke
 
En dan is 2021 ook alweer voorbij, een jaar waar we hoge verwachtingen hadden voor wat betreft Kimya. Een nieuwe koers, nieuwe mensen en een nieuwe site!
 
Helaas is dat niet allemaal gelopen zoals we gehoopt hadden. 
 
De nieuwe koers wel, dat doen we met het DT team superleuk! Fredy en Jolanda zijn echt een top aanvulling op de meisjes die inmiddels al langer mee gaan. De samenwerking is super, een heerlijk sfeertje onderling en gelukkig nog geen Covid onder ons! Al staat het al wel aan de deur te bellen :) maar hey, we doen niet open want we zitten in lockdown :).
 
De site zijn we inmiddels alweer een jaar dag en nacht mee aan het werk. 19000 artikelen zijn inmiddels aangepast, geteld en goed gezet. De grootste klus, de lintjes, daar zijn we in november mee begonnen, superleuk maar er gaat heel veel tijd in zitten.
 
Mijn mooiste en grootste project zijn mijn meiden, 21 en 16 inmiddels en ze doen het heerlijk. Natuurlijk hebben ze ook last van alle gekkigheid om ons heen en zijn ze niet altijd de leukste maar maken het leven vele malen leuker en het is elke dag genieten!
 
Voor wat betreft 2022, wij gaan stug door met de site dit jaar, het komt echt goed! Verder zijn er wat deadlines in 2022 waar we naar uit kijken en gaan we er weer een topjaar van maken. 

Sandra, Kim, Yvonne, Beate, Fredy en Jolanda super bedankt voor alle gezelligheid, de mooie creaties en de ohh en de wooowwwwws. De doedag was enorm gezellig om weer bij elkaar te zijn en ook de beurzen waren het cadeautje van 2021, hoe alles weer bijna normaal was...

Voor onze Kimya klanten, dank jullie voor 2021 en veel plezier en geluk in 2022, mogen we jullie weer heel veel inspireren en kom zeker eens op de koffie als het weer mag! 

xxx femke

Sandra

En dan is het alweer 2022, tjee wat gaat de tijd hard, het jaar wat achter ons ligt was er een met corona maatregelen, lockdowns, alles dicht toen weer alles open, we draaiden zelfs een paar beurzen, wat was dat weer een feestje zeg om te doen en iedereen weer echt zien na zo'n lange tijd. Maar helaas nu is weer alles dicht, ik werk in een essentiële winkel (groothandel bouwmaterialen) dus mijn werk gaat gewoon door maar het is niet altijd leuk, het is dubbel druk de lontjes zijn niet meer kort maar gewoon op het is gewoon bikkelen dus.

Qua hobby heb ik een hoop gedaan afgelopen jaar, cadeautjes, live uitzendingen challenges en natuurlijk de blogposten, het is natuurlijk ook een heerlijke uitlaatklep!!

Met de name de live uitzendingen vind ik geweldig om te doen, ik ben ook zeker van plan om dit in 2022 regelmatig te blijven doen!

Mijn mooiste project van afgelopen jaar, tja dat is altijd wel weer moeilijk, ik vind alles wat ik gemaakt heb bijzonder en mooi en overal zit wel een verhaal achter, maar goed ik moet kiezen he hihihi, dan kies ik toch voor explosie box die ik maakte tijdens de explosieve live van 19 mei, de voorpret die hadden was al geweldig (iets met blauwe chocolade verpakking), niet alleen een project maar ook een cadeautje erbij en de kleurtjes alleen al doen me verlangen naar het voorjaar.



Lieve Femke bedankt voor al je goede zorgen afgelopen jaar en we gaan er in 2022 weer een explosief leuk jaar van maken.

Lieve groetjes Sandra  

Kim

Mijn terugblik op 2021, wat een jaar met alle coronaperikelen. Een jaar waarin vele aanpassingen gedaan moesten worden met de kinderen thuis, mijn man en ik die beiden in een essentieel beroep werken. Ik dacht altijd dat ik niet zo flexibel was, maar blijkt dat het toch best meevalt 😂

Gelukkig is mijn hobby er nog, hoef ik gelukkig niet perse de deur voor uit, ik kan mooi online bestellen en thuis aan de freubel! Wat ik superleuk vind is om cadeautjes, challenges en projectjes te bedenken, helaas is de tijd er niet altijd, maar de zin zeker wel! 

Dit jaar heb ik weer diverse projectjes bedacht, maar mijn mooiste vind ik toch ‘de Levensboom’. Een boom uit een vlakke zak, op een kraftdoosje geplakt☺️

Mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn gaan sporten, nu echt!!! 🤣😇 en op hobbygebied natuurlijk leuke projectjes blijven bedenken! Hebben jullie goede voornemens en wat zijn deze?

Fem bedankt, dt-meiden bedankt en niet te vergeten, jullie ook een dikke dank je wel voor al jullie leuke woorden, complimenten en bedankjes, daar doe ik het voor!! 

2022, here we come!! 

De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Uiteraard met een hoop chaos 😉 

Liefs


 Kim


Yvonne

Jemig, alweer een jaar voorbij! En wat voor 1. Zo denk je dat alles weer een beetje naar normaal gaat en dan zitten we elkaar weer op de bank aan te staren. Het is bijna niet voor te stellen dat iets wat zo minuscuul klein is een hele wereld in z’n ban kan houden. En dat nu al bijna 2 jaar lang. Voor mij privé verandert er eigenlijk niet zoveel, aangezien we bij de tandarts gewoon ons werk kunnen blijven doen. Enige voordeel van een lockdown is dan weer wel dat de mensen nu wel graag naar ons toekomen omdat het een soort uitje wordt, hahaha. Verder verloopt thuis alles vrij rustig. Ik heb dit jaar de grote 50 mogen behalen. Helaas niet kunnen vieren want ik was ziek die week. Gelukkig geen Covid, maar toch... goed ziek. En we hebben een enorme lekkage gehad hier thuis door een geknapte waterleiding op zolder. Het was voor het eerst dat ik stromend water in m’n hobbykamer had. Gelukkig zijn er weinig hobbyspulletjes verloren gegaan. En elk nadeel heeft z’n voordeel, want nu gaan we m’n hobbykamer opknappen en gelijk even kijken hoe ik het beter in kan richten. 

Dit jaar hebben we gelukkig wel weer wat beurzen kunnen draaien. Ik heb gezellig bij Kimya in de stand gestaan op de Art Specially in Nijkerk, en op de Kreadoe in Utrecht. Wat een feestjes waren dat weer zeg! Zo super leuk om iedereen weer even in levende lijve te zien. En het allerleukste was natuurlijk de DoeDagen bij Kimya in Arkel weer te mogen doen. En daarmee kom ik ook bij het project waar ik het meest trots op ben dit jaar: mijn DoeDag project. 

Bedankt lief Kimyateam dat ik weer een jaar met jullie heb mogen beleven.

Ik hoop dat iedereen gezond en gelukkig is en blijft in 2022 en dat we nog lang lekker creatief met elkaar bezig kunnen blijven. Gelukkig Nieuwjaar!


Liefs Yvonne


Beate

Oh oh wat een jaar...ellendig door alle corona maatregelen. Maar oh zo leuk met alle creatieve uitspattingen: blogposten, sweet suprise cadeautjes, Covival pakket, Vaderdag cadeautjes, verschillende hoe to doe, de estafette van het palletalbum, het paardenalbum en als laatste de kerstcadeautjes.

En wat is dan toch de leukste of mooiste waar ik extra trots op ben, zo moeilijk kiezen...
De leukste is dan de verjaardagkalender die ik voor mijn nichtje maakte.


En de mooiste het palletalbum wat ik samen met Yvonne heb gemaakt; zij de pallet en ik het album. 


Stiekem zijn dat dus twee projecten waar ik extra trots op ben. 
Op naar een nieuw jaar met al genoeg leuke ideeën om jullie te inspireren. 

Dat het een mooi, gelukkig, gezond en natuurlijk heel creatief jaar mag worden!!


Fredy

En ineens is het 2022, ondanks alle maatregelen en beperkingen is 2021 toch weer voorbij gevlogen. Het was steeds spannend, wel of niet op vakantie. Winkels open en zo ineens weer dicht. Thuis werken voor velen, scholen dicht. Wij hebben een essentieel beroep dus veranderde er weinig voor ons.

Voor mij en mijn man was het een bijzonder jaar, mijn man is in april 60 jaar geworden. Dat klinkt echt oud als je het zo schrijft haha maar hij is erg fit en je schat hem een stuk jonger. Helaas geen feestje maar dat hebben leuk opgelost door met de fiets een biertocht te doen en langs al onze familie en vrienden te fietsen waarbij hij een opdracht moest doen voor een biertje. Een parodie op de berenjacht, het is een bijzondere herinnering geworden.

In augustus waren wij 40 jaar getrouwd en ook dat werd spannend of we met de kinderen en kleinkinderen op vakantie konden om deze mijlpaal te vieren, gelukkig kon dit doorgaan en dit was een geweldige vakantie om nooit meer te vergeten.

Als klap op de vuurpijl ben ik uitgekozen om deel te nemen in het team van Kimya, geweldig maar ik vond het ook spannend. Het is een geweldige nieuwe uitdaging waarbij ik wel wat drempeltjes over moest zoals de live uitzendingen maar zoals altijd ga ik ervoor. Met de Hoe to Doe kon ik een beetje oefenen. Met de hulp van mijn maatje Kim en de andere dames gaat het steeds beter gelukkig. Mijn echte eerste live is nog maar kort geleden (28 december), echt heel leuk om te doen en zo leuk die reacties en de creaties die jullie laten zien op de site van Kimya. Hoogtepunten om iedereen in levende lijve te ontmoeten zijn de Kreadoe en de Doe-dagen, ontzettend leuk! Je krijgt er nieuwe inspiratie van en er zijn al weer nieuwe ideeën ontstaan om jullie ook in 2022 bezig te houden met leuke projectjes.

Dan mijn mooiste project, zoveel heb ik er nog niet natuurlijk. Maar de advent kalender (ons Doe-dag project) die ik samen met Kim bedacht heb, is het geworden!




Voor nu wens ik jullie een mooi, gezond en creatief 2022!!

Liefs Fredy



Jolanda


Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en creatief 2022.

Wat is 2021 omgevlogen. Een raar jaar met nog steeds alle coronatoestanden.

Ook op privé gebied veranderde het één en ander. Omdat we geen personeel konden krijgen voor ons accountantskantoor ben ik meer gaan werken en wat ik voorheen thuis deed, moest ik nu op kantoor doen.

 

Lichamelijk ging het niet altijd voor de wind. De artrose en spierproblemen in mijn lijf namen helaas toe en zorgde voor aardig wat beperkingen. Gelukkig hielp een behandeling voor mijn rugpijn in maart erg goed, ik had maanden minder pijn maar helaas mislukte de behandeling in augustus en ben ik 10 stappen achteruit gegaan. Hierdoor moet ik nog steeds een nieuwe balans vinden en ik vind het erg moeilijk want in mijn hoofd wil ik heel veel. Creatief zijn is helpt mij echt met dit proces.

 

Ook verloren we in het afgelopen jaar 2 vaders, mijn eigen vader op 17 augustus en mijn schoonvader op 20 december. Allebei hebben ze een mooie leeftijd bereikt dus het is verdrietig maar ook goed. Daarnaast waren en zijn er nog steeds zorgen om mijn jongste zwager, die een spierziekte heeft.

 

Het hoogtepunt van dit jaar was toch wel dat ik deel uit mocht maken van het Kimya Designteam.

Wauw, wat een boost gaf me dat op creatief gebied. In 1e instantie zou ik alleen de planners promoten maar al snel kwamen er ook andere projecten bij. Inmiddels ben ik aardig thuis in de wereld van allerlei soorten zakken.

 

Dank je wel, Femke voor het vertrouwen. Sandra, Kim, Beate, Yvonne en Fredy voor alle ondersteuning. Ik voel mij ontzettend thuis in het team.

 

Het afgelopen half jaar heb ik zoveel geleerd over een blog schrijven, een filmpje maken en een live uitzending verzorgen. Ik heb op de beurs gestaan, zo leuk om eens aan de andere kant te staan, te praten met jullie en adviezen te geven.

Ook waren de Doedagen nieuw voor mij en heb ik mijn 1e workshop gegeven, superspannend.

 

En dan mijn mooiste project van het afgelopen jaar. Ontzettend moeilijk kiezen dus ik heb gekozen voor het project waar ik het meest trots op bent en dat is van mijn laatste blog het Kerstcadoosje.

Hierin zit een echt Kimya album wat ik zelf heb ontworpen.


Ik hoop jullie ook het komend jaar weer te kunnen inspireren met mijn projecten.

 

Groetjes,

Jolanda


3 opmerkingen:

  1. Lieve meiden!!!

    Wat gebeurd er veel in een jaar....en ja, die stomme corona heeft zoveel impact....
    Gelukkig is daar Kimya. Prachtige spulletjes. Wat geniet ik van de lives, de challenge en vooral de doedag!
    Knutselen was dit jaar fijn, maar het kwam door alle perikelen corona, de Kids thuis, de inhaalslag in huis, mijn zere schouder en het ziek worden van Tim en mij toch veel te weinig van de grond. 2022 gaan we dat anders aanpakken....meer tijd creëeren, projectjes oppakken en afmaken, mijn blok weer oppakken en creaties plaatsen.....heerlijk!

    Maak van 2022 allemaal wat moois. Weet dat ik blij ben met de Kimya spulletjes en jullie!
    Jullie blijven een speciaal plekje hebben❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

    ភ្នាល់ប្រដាល់ថៃអនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen