maandag 23 mei 2022

Explosionbox-box-box..... voor een trouwerij

 

Welkom terug op het super leuke Kimyablog.

Vandaag mag ik jullie weer laten zien waar ik mee bezig ben geweest.
Het is niet een nieuw idee, maar ik heb er een eigen draai aan gegeven, namelijk: de Explosionbox.

Het is een kadootje voor een trouwerij en dus ook super romantisch. Ik heb daarom papier van Mintay gebruikt, Precious Moment. Wat een mooie papierlijn is dat zeg!

De basis is van witte cardstock. Op het deksel ligt een Doily van 14 cm met daarop bloemen uit voorraad, maar ook zelfgemaakte bloemen. Die heb ik gemaakt met de bloemenstans van Craft Emotions. In het midden heb ik met Nuvo Drops, simply white een witte kern gemaakt. Ook heb ik een hedera stans van Marianne Design gebruikt. Onder de bloemen heb ik een super leuk kantje geplakt. Verder nog wat plakparels voor een romantisch effect.




Bij openklappen, zit er nog een doosje in. Op het deksel heb ik dezelfde bloemetjes verwerkt met de hedera. Ook heb ik een hartvormig schudvenster van Tonic gebruikt.



Op 2 van de zijflappen heb ik een Doily van 9 cm geplakt met daarop een plaatje uit het papier, een stans van een notitieblaadje van Gummiapan, een klein labeltje van Gummiapan en de eucalyptusblaadjes, wederom van Gummiapan. En ook heb ik dezelfde bloemetjes terug laten komen.


Op de andere 2 flappen heb ik een pocket gemaakt van het designpapier en daar een kraft envelopje van 10x7 cm in gedaan, samen met een plaatjes uit het designpapier.





Op de buitenkant heb ik aan 2 zijdes een hartjes sliertje geplakt, ook deze is van Gummiapan. 
De andere zijdes worden nog gepersonaliseerd.


Als je het deksel eraf haalt, komt er nog een doosje tevoorschijn. Deze heb ik op een klein verhoginkje gezet.




En als laatste, bij het verwijderen van het laatste dekseltje, komt er een verrassing tevoorschijn.  Ik heb een ieniemienie bruidstaartje gemaakt van witte cardstock, en deze bekleed met hetzelfde kantje als dat ik bovenop de grote doos heb gebruikt. Ik heb deze versierd met de hedera en de kleine bloemetjes. verder heb ik de flapjes ook nog versierd met kleine witte envelopjes en bloemetjes en eucalyptus.





Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Het was in ieder geval een feestje om hem te maken.

Liefs Yvonne


1 opmerking:

  1. Wow dit is heel mooi geworden, prachtig cadeautje om af te geven, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen