maandag 16 mei 2022

Pink Panter Glamrock

 

  Hoi hoi,


Hier ben ik weer met een blog en dit keer laat ik jullie mijn Live project van 3 mei zien.
Mocht je nou enthousiast zijn na het zien van de foto's; het basispakket shop je hier.

En hoe ik het project gemaakt heb is terug te zien op ons YouTube kanaal.
Voor het voorbeeld heb ik designpapier van Mintay gebruikt: Glamrock.
Ik heb ongeveer 3 tot 4 vellen van 30x30 gebruikt voor de omslag en de rest binnenin is met het blokje van 15x15 gemaakt. Ik voegde, als klein extra cadeautje, een leuk bijpassend oogmasker van de Hema toe.

 


 

 

 


 

Tijdens de live heb ik designpapier van Craft O’Clock gebruikt: summer flowers, lekker fleurig en zomers. Hier heb ik het blok van 20x 20 voor genomen, daarmee kan je alles dan beplakken.
De complete uitvoering komt nog :-)


Dat was het weer voor deze keer, hopelijk  hebben jullie er net zo van genoten als dat ik dat heb gedaan. Zowel vooraf als tijdens de live.

Veel liefs,




1 opmerking: