maandag 19 september 2022

Sieraden van de herfst prins?

Hoi!


Daar ben ik weer met een blogpost en dit keer maakte ik een sieraden- of opbergdoosje.
Het designpapier is van Paper Heaven: Born to be wild, beetje herfstig.

De basis is van een vierkant brievenbusdoosje, met daarop twee kleine harde kraft doosjes. De deksels hiervan zijn als basis gebruikt voor het ladekastje en van kraft heb ik de laatjes  gemaakt. Om de laatjes makkelijker te kunnen openen heb ik kleine bronzen fasteners gebruikt als handvat.
De twee kraft doosje kunnen open en dicht dankzij vier kleine scharniertjes


 

En dan zit er in het brievenbusdoosje nog een klein albumpje verstopt, gemaakt van drie kleine blokbodemzakken, wat vlakke zakjesloonzakjes en een klein kraft envelopje.
Het album sluit voorop met een kleine bronzen haaksluiting.
De hiep hiep hoera sticker zit op de nieuwe doily van Gummiapan, en door de gaatjes heb ik twee kleuren nylon koord gevlochten.

En kijk hoe leuk de stempel van Gummiapan op de laatste pagina van het album.
En zou de prins nog wakker geknuffeld of gekust kunnen worden?




 


Ik ga het album nog verder aankleden met foto's en dan hoop ik dat iemand er heel blij mee is op haar verjaardag.
Hopelijk hebben jullie genoten van de foto's en het blog.

Tot een volgende keer!

veel liefs Beate



7 opmerkingen: