maandag 26 september 2022

Pompoenen en zonnebloemen

 

 

Hallo en welkom terug op het Kimya blog!

Vandaag heb ik een albumpje in een doosje om jullie te laten zien. De basis van het album is gemaakt van blokbodemzakken en vlakke zakken. Het doosje heb ik gemaakt van kraft papier. Ik heb een schudvenster gemaakt met een stukje mica en wat dubbelzijdig foam tape, met daarin de gele pailletten van Nellie Snellen. Het papier dat ik gebruikte is van Craft O'Clock en heet Autumn Moods. Ik heb het 15x15 en het 30x30 papier hiervoor gebruikt.



Als versiering heb ik een pluisje en wat bolletjes gebruikt en wat stansjes van blaadjes van Gummiapan. Ook heb ik het stansje van de kleine pompoentjes van Gummiapan gebruikt. 
En om het af te maken wat transparante enameldots.

Voor het albumpje heb ik de blokbodemzakken gevouwen en de ene kant gebruikt als pagina en de andere kant als pocket, welke ik open heb gelaten zodat hij uitvouwt. Van vlakke zakken heb ik nog extra pagina's gemaakt. Om het album dicht te houden gebruikte ik Shining organza in het groen
En op de voorkant zitten weer een pluisje en wat bolletjes. De rug heb ik met ribbelkarton gemaakt.

Aan de binnenkant heb ik het vrij rustig gehouden omdat het papier al heel mooi is. ik heb op de eerste pagina nog een witte doiley geplakt en daarop wat eco labels geplakt met daarop wat Gummiapan blaadjes en enameldots. Op de laatste pagina heb ik weer wat Gummiapan blaadjes geplakt. 
Op de fotomatjes heb ik een photo stempel van Gummiapan gestempeld.

Dit zijn de stansjes van de blaadjes van Gummiapan:
Eikenblad
Kastanje
Esdoorn

Het is echt een herfstig projectje geworden en ik hoop dat ik deze herfst mooie foto's erin kan plakken.
















Lieve groetjes,
Yvonne





3 opmerkingen: