maandag 3 oktober 2022

Album in doosje

 



Goedemorgen allemaal, 

Ik heb voor jullie een nieuwe blogpost. Mijn neefje gaat trouwen en ik heb een klein albumpje in een doosje gemaakt met wat foto's. 
De bruid is Engelse, maar haar afkomst is Pakistaans, zij zijn in Engeland al getrouwd en binnenkort trouwen zij voor de Nederlandse wet. 
Er is nog ruimte voor foto's van die dag. I.v.m de privacy heb ik de gezichten afgedekt.
 

Het albumpje past precies in dit doosje, het doosje heb ik aan de binnen- en buitenkant bekleed met het mooie designpapier van Mintay, voor alle stansjes heb ik metallic cardstock gebruikt. Het stansje van Gummiapan heb ik aangepast, zodat het precies onder de foto past. Een strikje met plakparel en bloemetjes heb ik als versiering gebruikt. Het vlindertje komt uit het designpapier.



De pagina's heb ik met twee verschillende stansen van Gummiapan gestanst uit het designpapier. Stans notitieblad nr. 1 en stans notitieblad nr. 2. Deze pagina's passen precies in de ringen.


Op onderstaande foto zie je dat ik op een stukje designpapier een stempel van Gummiapan en een stukje filmstrip heb geplakt. 


Op deze pagina's heb ik het spiegel stansje over de foto geplakt en een pergamijn zakje op maat gemaakt en een klein label uit het designpapier gebruikt. 





Het designpapier is op zich al heel mooi vandaar dat ik alleen een paar kleine stansjes heb gebruikt, deze heb ik ook uit het metallic cardstock gesneden net als op het doosje. Ik heb de camerahartjebanner en perkamentrol onder andere gebruikt. Natuurlijk kan een doilie niet ontbreken. Op de bloem heb ik nog een druppeltje nuvo gedaan.



De laatste pagina heb ik versierd met een bindertje, een strikje en een mini envelopje. In het envelopje zit een klein hangetiket met een bedeltje.
Ertussen heb ik een op maat gemaakt loonzakje gestoken waar het cadeau (geld) in zit. Het zakje heb ik gestempeld met hartjes en de achtergrond stempel van Gummiapan. 


Ik hoop dat ze dit een leuk cadeau vinden, ik kan niet wachten totdat het zover is 🥰

Tot de volgende keer, groetjes Fredy



 

2 opmerkingen: