maandag 23 januari 2023

Schildersalbum

  hoi hoi,


Een speciaal project voor een speciaal iemand, mijn schoonmoeder!
Ze is eind december 75 jaar geworden en ik wilde iets speciaals voor haar maken. Ze heeft sinds een aantal jaren schilderen als hobby. Dus ik heb een album gemaakt met foto's van haar schilderijen en de kerstkaarten die ze elk jaar zelf schildert.

Hiervoor heb ik als basis grijsbord gebruikt wat ik bekleed heb met een Tim Holtz stofje. de hoeken zijn afgewerkt met grote bronzen boekhoeken. En de sluiting van het album is gemaakt met een schilderijhaakje, vond ik wel toepasselijk :-)
Het designpapier is van Stamperia: Atelier des Arts, past helemaal bij het thema van het album.
De pagina's zijn gemaakt van allerlei zakken: vlakke zakken, blokbodemzakken, loonzakken en een tasje met venster

Omdat het album vrij groot is (20cm bij 20cm) en het allerlei vakjes en flapjes heeft, heb ik dit keer een filmpje gemaakt. Kijk mee en geniet!




Hopelijk vonden jullie het net zo mooi als de ontvanger, want zij was er helemaal blij mee. 

Tot een volgende keer.
Veel liefs Beate




Geen opmerkingen:

Een reactie posten