maandag 27 maart 2023

It's a (wo) mens thing

Hallo iedereen,


Leuk dat jullie weer even op dit blog komen kijken.

Dit keer een project wat ik bedacht als live project, uiteindelijk heb ik er een filmpje van opgenomen. 
Er zijn nog een paar basis pakketjes beschikbaar, daarna is het wachten tot april, want dan komen de juiste maat dozen weer binnen.

Ik heb een herenvariant gemaakt met designpapier van Mintay: Garage en voor de damesvariant heb ik ook designappier van Mintay gebruikt: Joy of Life


De deksel is gemaakt met een monsterzak, die zijn lekker stevig! Daar heb ik een handvat aangemaakt van Kraft en aan de voorkant sluit de deksel met een stukje elastiek en een kleine fastener.
De mannenvariant is versierd met diverse bronzen tandwielen, op de damesvariant een klein strohoedje met bijpassende bloemen en takjes van Florella.

Binnenin wat cadeautjes en een klein albumpje waarvan de omslag is gemaakt van theezakken en ook sluit met een stukje elastiek.
Bij de mannenvariant heb ik op de voorkant een schudgedeelte gemaakt in de theezak.


De binnenpagina's zijn allemaal gemaakt van loonzakken, met daarbij nog een paar kleine vlakke zakken, een penseelzak en een kraftenvelopje.

  

 

  


Nog nieuwsgierig hoe het er precies uitziet, kijk dan naar de live die ik afgelopen week deed.
Tot een volgende blog!

Veel liefs




Geen opmerkingen:

Een reactie posten