maandag 29 mei 2023

Doedag in een ander jasje

Goedemorgen!

Vandaag is het 2e pinksterdag, dus de meeste zijn lekker vrij vandaag. De weersvoorspellingen zijn goed, dus wat willen we nog meer 😉😇

Het project wat ik vandaag laat zien is een van de projecten van de andere groep tijdens de afgelopen doedag, maar dan in een ander jasje.
Ik heb deze voor mijn man z’n verjaardag gemaakt. 
Het designpapier wat ik gebruikt heb is Modern Times van Ciao Bella. 
Bovenop heb ik een stans van Gummiapan gebruikt, de filmstrip. Het geheel sluit met een bronzen sluiting.


Hier heb ik een zwart organza lintje gebruikt om de flappen dicht te strikken. Ik heb ook twee stukken papierlint gebruikt, een met Happy Birthday erop en een met Especially for you. Een etiketje erbij met Hiep Hiep Hoera, wat kaasdoek en de flap is gepimpt!
Uiteraard heb ik nog meer etiketten gebruikt, fijne verjaardag kan niet ontbreken natuurlijk.



In dit gedeelte is er een cd envelop gebruikt met daarin 2 bruine kraft ecolabels. Ik heb een soort lolly gemaakt met een ijsstokje met daarop een geponste cirkel gemaakt met een pons van Vaessen en daarop een etiket met papa erop geplakt. 


Als je het geheel openslaat dan zie je het grote etiket met Er is er ÊÊn jarig erop. Deze heb ik op de Sint Jakobsschelp van Gummiapan geplakt.


Dit is het albumpje wat ik gepimpt heb met een satijnen strikje met plakparel, een zwart lintje en een stukje jute touw. Om de foto van onze kinderen heb ik een lijstje uit het Frames book van Mintay gebruikt met daarop wat zwarte pailletten om het geheel wat te breken.


Binnenin heb ik een zwart hartje met het etiket Papa je bent goud waard geplakt. Aan de rechterkant heb ik een slinger gebruikt en deze beplakt met pailletten en een sticker met party time.


Deze twee etiketten zijn ook zo tof! Stoer, want papa is natuurlijk erg stoer 😉 en ik ben blij dat jij mijn papa bent, want onze kids zijn erg trots op hun vader.


In het pergamijnzakje heb ik diverse kleuren Pailletten gedaan die in de kleur van het designpapier terugkomen, zwart, goud, lichtgroen en donkergroen. Er zat een cadeaubon in voor mijn man, dus met de stempel van Gummiapan heb ik er cadeaubon op gestempeld, hoe toepasselijk. 😉


Heb jij je al aangemeld voor de komende doedag? 
Deze is voor aanstaande zaterdag 3 juni en je kan hem zowel online als fysiek in Arkel volgen.
We maken er echt weer iets moois van! 
Wie zie ik daar of doe je gezellig online mee?

Wat vind je van deze uitwerking?

Tot de volgende..!

Liefs,


 

1 opmerking: