maandag 5 juni 2023

DoeDag 03 juni 2023

 Goedemorgen allemaal.

Vandaag een gezamenlijk blog van alle DT leden.
Afgelopen zaterdag was onze Doedag, wat was het weer een topdag vol gezelligheid en creativiteit.
We laten vandaag zien wat we gemaakt hebben, bereid jullie voor op een hoop foto's, hihi, veel plezier!

Project Fredy, Kim en Sandra 
 
Voor dit project hadden Kim en Sandra nog een idee op de plank liggen samen met Fredy is dit idee uitgewerkt tot een supergaaf project met een tof papiertje Botany van Mintay.
Het is een vogelhuisje geworden, in het dak van het vogelhuis kan je leuke cadeautjes kwijt, en in de lade zit nog eens een heel project verstopt, de moeite waard om te bekijken.

Fredy:





















Kim:


Kim is niet zo slim.. πŸ˜…πŸ€£πŸ˜‚
Dit is echt de enige foto die ik heb van mijn project, de sneakpeak!
Ik was vrijdagavond de puntjes nog op de i aan het zetten en had nog geen foto’s gemaakt voor het blog.
Ik dacht, dat doe ik wel op de doedag, dan kan het project meteen bij Kimya blijven.. 
Zo geschiedde, ware het niet dat het project inderdaad in Arkel is achtergebleven, maar ik vergeten ben om foto’s te maken 🀦🏻‍♀️πŸ™ˆπŸ˜…πŸ€£πŸ˜‚ 
Gelukkig hebben we de live van de doedag nog waarin ik het project wel show en de dames in Arkel hebben hem natuurlijk ook live gezien! 
Ik moet m’n naam (Chaos Kim) natuurlijk wel in ere houden hΓ¨ πŸ˜‰πŸ«ΆπŸΌ



Sandra:















Project Yvonne, Beate en Jolanda

Onderling zijn we flink bezig geweest om een project te bedenken en uit te werken. We zijn zelf heel blij met het resultaat. Het is een leuk vakantiehuisje geworden, met in de woonkamer een leuk albumpje en op zolder wat kleine frutseltjes. Beate heeft het huisje uitgewerkt en Jolanda het album. Het papier dat wij gebruikten is ook van Mintay en heet Places We Go.  

Yvonne:







Beate:










Jolanda:











Extra project Yvonne en Beate

Op de Knotsgekke-Beurs in Den Bosch vroeg Femke of we iets konden met een bepaalde envelop. Natuurlijk zagen we alweer allerlei mogelijkheden voor ons en toen werd besloten om een extra project hiervan te maken voor de Doedag. Beate heeft de omslag gemaakt en Yvonne het album erin. Het papier is van Mintay en heet Written Memories, wat we heel toepasselijk vonden bij het enveloppenproject. 

Yvonne:






Beate:






Dit waren de projecten, hopelijk hebben de deelnemers genoten, net zoals wij.
Op naar de volgende Doedag!
Bedankt Femke voor het realiseren van weer een geweldige dag! 

Groetjes van het DesignTeam van Kimya,

Sandra, Kim, Yvonne, Beate, Fredy en Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten