maandag 10 juni 2024

Mini album in een doosje

 Hoi, wat gezellig dat je even komt kijken op ons leuke blog!

Vandaag laat ik jullie zien wat ik gemaakt heb. Het is een klein vouwalbumpje geworden wat ik in een Kraft doosje heb gedaan, zodat ie mooi blijft.

Het Kraftdoosje meet 14x8,9x2,54. De perfecte maat om voor de basis van het album gebruik te maken van vlakke zakken van 13x19. Voor de flappers heb ik penseelzakken gebruikt. Hiervan maakte ik ook de pockets waar ik de leuke Ecobrown labels instak.

Het designpapier is van Mintay en heet Rustic Charm. Ik gebruikte een 15x15 blokje hiervoor. Ook gebruikte ik uit dezelfde geweldige lijn het stickervel om wat mooie accenten aan te brengen.

Aan de labels en voor de sluiting van het doosje gebruikte ik een mooi stukje kreukellint. Om het dekseltje te versieren, plakte ik hierop nog wat stickers en wat pluisjes in de kleur coffee en crème, met daarop een strik. Op de hoekjes plakte ik nog wat plakparels van 6mm en op de bodem van het doosje parels van 10mm als voetjes.











Lieve groetjes, Yvonne

Yvonne


 


2 opmerkingen: