maandag 30 september 2024

Creative board

  Hoi!

Leuk dat je weer even een kijkje komt nemen op het blog.
Deze week een projectje in het verlengde van de cadeautjesweek voor je knutselmaatje. 
Hieronder zie je de twee cadeautjes die ik heb gemaakt. En op de Kimya Facebook groep en het Youtube kanaal van Kimya vind je de cadeautjes die Jolanda heeft bedacht.
Wil je deze cadeautjes ook nog maken, je kan nog een basispakketje aanschaffen.


Ik heb zowel voor de cadeautjesweek als mijn blog deze week designpapier van Mintay gebruikt: 
In My Craftroom, erg toepasselijk toch :-)


Bij het blogproject is de basis van een grote fruitzak en grijsbord van 2mm dik, hiervoor heb je dan wel minimaal 30,5 x 30,5 formaat nodig.
Op het bord heb ik een hard kraftdoosje gebruikt, die heb ik doorgeknipt. Het ene deel is een doosje met klepje en het andere deel is een klein bakje geworden. Het doosje sluit met stukje elastiek en een grote fastener. Het elastiek heb ik ook gebruikt om het notitieboekje en het potlood op zijn plek te houden.
In het notieboekje zit een venster en aan de binnenkant heb ik een stempel van Gummiapan gebruikt
In het doosje met klepje zit een klein albumpje verstopt gemaakt van stukje kraftkarton en vijf loonzakjes, de sluiting is gemaakt met stans van Gummiapan.

Verder een stukje krijtpapier om aantekeningen op te kunnen maken. Of als je nog een deel van de kassarol uit cadeautjesweek overhebt kan je die ook nog bevestigen natuurlijk.
En als laatste nog de kleine kalender voor 2025, bevestigd met klittenband, zodat je het er makkelijk even af kan halen en eventueel een andere jaar er op kan doen.
Nog een mooi stevig lintje er aan en mijn creatieve bord is klaar om op gehangen te worden.



Ik hang het project op de zijkant van mijn kast of misschien gaat hij ook nog wel mee naar de beurzen als inspiratie voor jullie!

Creatieve groetjes van mij


Geen opmerkingen:

Een reactie posten