maandag 24 februari 2014

Gaaf label met zwart-wit thema


Hallo allemaal,

Ik laat vandaag een fashionlabel zien in zwart-wit.

Ik heb een zwarte label als basis genomen en deze heb ik bewerkt met een stempel en witte embossingpoeder.

Aan de onderkant heb ik een stukje kant geplakt met twee klosjes met lint omwikkeld, wat ik zelf nog had liggen.

De paspop heb ik een mooi jurkje gegeven met een soort jute lint. Erg leuk om te gebruiken! Langs de onderkant en in de taille van het jurkje heb ik wat roosjeslint bevestigd, die ik nog in mijn eigen voorraad had liggen.


Aan het label heb ik dan nog een klein zwart labeltje gehangen waar ik een tekst op gestempeld heb met embossing poeder.


Het label is verder nog afgewerkt met een paar bloemetjes, een leuke bedel en wat lintjes, nog een leuke tekst erop en voilà! Een fashionlabel.

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven om ook eens een zwart label te gebruiken, je kan deze erg mooi combineren met embossing poeder. Het proberen waard vind ik!!

Groetjes Sandra






Geen opmerkingen:

Een reactie posten