maandag 31 maart 2014

Live, laugh, love


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met loonzakjes en tags / labels, beide zijn verkrijgbaar in verschillende maten en ik heb dan ook diverse maten gebruikt van Kimya Verpakkingen.

Ik heb 4 maten loonzakjes beplakt met scrappapier. Daarna heb ik ze op elkaar geplakt. Van de drie kleinere maten heb ik de flapjes afgesneden, zodat je de labels er gemakkelijk in kan schuiven. De achterste heeft nog wel de flapjes, omdat je er dan bijvoorbeeld een cadeaubon of geld in kan doen. Daarna plak je hem dicht.
De voorkant heb ik opgeleukt met diverse stansen en bloemen, zoals de roosjes, en het rozenlint, en ik heb een stempel van Magnolia ingekleurd met distress en twinkling H2O.
Om het af te maken heb ik ook nog een kraft etiket op de voorkant bevestigd. En zo is er weer een leuke cadeau-envelop klaar!!


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren!!

Groetjes, Sandra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten