donderdag 19 juni 2014

Voor de allerliefste!


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik voor jullie een papieren zakje met zijvouw en blokbodem gepimpt.
Het zakje had al de prachtige blauwe kleur dus heb ik er een magnolia afdrukje
op gedaan die wil gaan vissen ;)

 Ik heb een paar lagen designpapier over elkaar heen geplakt en daar het afdrukje op.
Onder het afdrukje nog een paar kraft labels met een strik verwerkt.
Links bovenin heb ik een kraft labeltje met een strikje van juttetouw
en een klein knoopje geplakt.


Het hekje is van Noor! design en is uit bruin kraft papier gestanst.
Onderlangs nog een strook bloemenlint.

De zak sluit d.m.v. een stansmal van Noor! Design waar ik in het midden een strookje wit cardstock heb geplakt. Aan de voorkant een ronde tekst sticker ( kraft etiket ) en aan de achterkant wit gelaten waar je dan eventueel iets op kan schrijven.
Het geheel blijft dicht door er een klemmetje op de doen.
Groetjes Janet.

2 opmerkingen:

  1. Het zakje is al een cadeautje om te krijgen...!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schattig zakje geworden Janet!
    Super leuk om te maken en te krijgen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen