maandag 23 maart 2015

Black and White

Hallo creatieve mensen,

Vandaag weer een blog in het zwart en wit. Hele mooie combinatie vind ik zelf en past altijd.

Wat heb ik gemaakt?? En wat heb ik gebruikt?? Een witte theezak heb ik bewerkt met veel kimya producten.



Aan de onderkant heb ik het grijze rozenlint met parels geplakt mbv een stukje dubbelzijdig tape.
Daarbij nog een stuk  creme jute geplakt.


Rechts boven  een geweldige gave schoolbord etiket met de tekst Happy B day!! .
Die zijn toch gaaf??!!


Daarbij nog een leuk zwart hart label met een leuk wit kanten lintje erdoor.




Met de stempels en ponsen van Stanpin Up een leuke tekst en hartje gemaakt. Bij de tekst nog een glittersteentje, leuk effect altijd.




Geld erin, snoepjes, kadokaart of wat je ook maar geven wilt en klaar is je leuke kadootje.


Tot de volgende keer.
Liefs, Esther.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten