dinsdag 21 juli 2015

Een zomers klembord met notitieblokje


Ik had al een tijdje het geweldige papier van studio light-summer at the beach in huis, maar kwam er maar niet aan toe er iets mee te doen. Todat ik het klembord had besteld bij Kimya. Toen gingen de radertjes in mijn hoofd aan het werk.
Er zijn zoveel artikelen bij Kimya die je kunt verwerken op zo'n klembord en nu  ze het studiolight papier ook verkopen is het helemaal een makkie!

Ik heb het bord zelf met een basis vel beplakt en de randjes ervan be-inkt en daarna met de distresser bewerkt.
Onderaan het bord heb ik een bakje gemaakt zodat daar de pen en een reserve notitieblokje in kunnen. Dat bakje heb ik met diverse plaatjes uit het stans block van deze lijn beplakt .. ook nog enkele 3 d vellen uit die serie erbij gebruikt.
Het net heb ik er een beetje om heen gewikkeld en met paper blossom lijm vast gezet. Deze lijm droogt transparant op .  Her en der wat schelpjes geplakt en een flesje met een boodschap erin.

Het ankertje, het stuurwiel(bovenin) de golven en de zeemeeuw zijn stansjes van Noor! Design.

Het notitieblokje wat in de klem zit heb ik ook beplakt. Eigenlijk zonde want je scheurt het eerste blad er toch af, maar ja het geeft zo wel veel leuker toch.
Aan de klem heb ik wat restjes kantjes, lintjes, een veertje, een kwastje en touw geknoopt en een tekst sticker.

Vast een leuk kadootje voor iemand die regelmatig iets vergeet(zoals ik zelf).


Een fijne dag allemaal.
Liefs Tiets xx


        

3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Tiets
    Zeker leuk om kado te geven.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Tiets
    Grappig om te zien dat we beide een totale andere hebben uiteindelikk!!!

    BeantwoordenVerwijderen