maandag 14 september 2015

Kraftdoosje




Hallo allemaal,

Ik heb me weer eens heerlijk uitgeleefd op de Kartonnen doosjes van KIMYA.
Je kunt ze echt voor zoveel gelegenheden gebruiken.
Het vriendinnetje van mijn jongste dochter was jarig,
dus ik heb een persoonlijk cadeautje voor haar gemaakt.


Als eerst heb ik het doosje bekleed met het Design papier van Studio Light Provence serie.
Ik ben gek op deze serie! Zo mooi van kleur.


Als je goed kijkt zie je dat uit het doosje nog een wit labeltje verscholen zit, met een mooie sticker met een leuke tekst.
Achter het lieve stempeltje zie je nog een doily.



Verder heb ik hem afgewerkt met een grote bloemen toef en het leuke flesje waar ik wat tule in gedaan heb, en het lieve houten knoopje

Ik hoop dat jullie mijn creatie leuk vinden!

Liefs Martine Bosman

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super leuk uit. Leuk ook om te krijgen. Die kleine flesje heb ik ook gekocht zijn zo schattig...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super leuk uit. Leuk ook om te krijgen. Die kleine flesje heb ik ook gekocht zijn zo schattig...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen