dinsdag 28 juni 2016

Vlag album in zee thema

En hier weer een nieuw project  van mij. Een paar maanden geleden hadden we een  uitdaging lopen met puntzakjes... je kent ze vast wel als snoepzakjes.
Ik vind de zakjes toch wel erg gaaf en daagde mezelf uit er iets mee te doen en ineens was daar het vlag album!
2 zakjes op een bepaalde manier samen voegen en je hebt een vlag model dat in dit album een pagina is geworden!
En ja  ik vond dat het dan ook in een passend thema moest dus zee strand is het geworden.


 Op de voorkant heb ik een plastic bol geplakt met erachter de patrijspoort stans. Ik heb er kleine schelpjes in gedaan zodat er een beetje een schudbol ontstaat.
 Natuurlijk mag visnet niet ontbreken bij zo'n thema en daarin heb ik diverse dingen geplakt zoals een chipboard stuurwiel, een ankertje en schelpen.


Een zij foto van het album met de labels in de zakjes geschoven. 
Zo kun je ook goed het effect van de schudbol zien.


 Op de eerste pagina heb ik de vuurtoren stans in passende kleuren erbij geplakt.
Ik vind dat corda jute onderaan met het stuurwiel erop zo stoer en echt bij dit thema passen!
Ook hier kleine stukjes visnet hier en daar geplakt.


Ook heb ik donker blauwe tinten toegevoegd past natuurlijk prima  bij zee en strand. Uit flax touw heb ik een 8 knoop gemaakt en deze ook verwerkt.


 Hier zie je links een rietje als vlaggenstok gebruikt  gaaf toch!






 Hier heb ik een pergamijn zakje op geplakt met een label erin met een zeepaard bedeltje eraan. Natuurlijk kun je heel leuk de kleine kraft labels ook verwerken.


  De kraft woordjes komen uit het chitchat boekje van Tim Holtz.


Ook hier weer een rietje gebruikt met bovenaan een stuurwiel in brons. Het zeilschip weer een stans en verder gewoon maar kijken!


Op de laatste pagina  wat rolletjes papier erbij geplakt als message en een reddingsboei in passende kleuren.
Ik heb een stukje echt touw door het ankertje gedaan en deze speels opgeplakt.


En tja de labels moesten ook in stijl vond ik dus heb een patroon op het internet gevonden , deze geprint en uitgesneden uit cardstock en deze bovenaan de labels geplakt.


Het album was zo vol dat ik een sluiting moest verzinnen. 2 clips door de gaatjes gedaan, ketting eraan en bedeltjes en klaar was mijn album!

Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb met dit album en nu met de vakantie voor de deur natuurlijk ook een prachtig album voor je vakantie foto's!

3 opmerkingen:

  1. Gaaf geworden!
    De link naar de website doet het niet...
    Groetjes ayten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf geworden!
    De link naar de website doet het niet...
    Groetjes ayten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wowww, zo ontzettend mooi. Prachtig gemaakt.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen