donderdag 29 juni 2017

Flamingo-virus

Hoi Hoi,

Even een gekke vraag.... maar ben jij al besmet met het flamingo virus van Kimya?? Nou ik kan je vertellen.... Het is zeer besmettelijk. Dus pas op, kijk uit, klik weg en bel uw bank!!! 

Nee tuurlijk niet wegklikken..... dan mis je mijn zomerse blogpost.
En die is juist lekker vrolijk en gezellig.


Ik heb deze keer een leuk kraft tasje met sluiting gepimpt. Hierop heb ik een stofje met hoe kan het ook anders.... Flamingo's geplakt. Deze komt van de action. 



Linksboven in de hoek zit een doily met daarop een stukje kaasdoek en wat Flamingo lint.



2 leuke labeltjes met tekst erop gestempeld met de nieuwe versa magic inkt. Mooi spul, krijtachtige look, mooie kleuren. Echt een mooie aanvulling op je inkten. 
Maar die teksten, die kleine mini's van Craft Emotions, ook deze passen geweldig in je assortiment. Ik heb deze gekregen van Moederdag, lief he!!

Het papier wat ik heb gebruikt is de verpakking geweest van leuke stickers. Maar vond het zo leuk, en het was precies genoeg om dit hiermee te beplakken. Ook nog diverse stansjes eruit gekregen, sticker met flamingo's erop en tadaaaa...... 



En die leuke pijltjes, al gespot? Die zijn uit de nieuwe stans van Joy crafts. Zitten in een kit met wat teksten, label en 2 verschillende maten voor Project life kaartjes. Dit zul je denk ik heel spoedig gaan zien in een nieuwe blog, wordt vervolgd dus!!

In het zakje zit een envelopje, een leukkie in het blauw. Hoe gezellig wil je het hebben?? 


Hierop heb ik met een grote doily stempel en de versa magic gestempeld. Daarop wat kaasdoek en weer een gezellig lintje met jaja... die mooie roze beessies. (lees Flamingo)


Nog een roze bindertje erbij en hierbij nog een roze veertje en een echte palmboom aan een touwtje.


Nu de vraag: 
wat wordt jouw creatie met flamingo's??? 
Hieronder nog een lijstje met artikelen uit de vernieuwde webshop van Kimya. Deze is tijdens de zinderende hitte hier en daar even onder handen genomen. Respect voor de dames op kantoor...Dikke duim voor jullie! 


Tot de volgende keer, fijne vakantie alvast voor diegene die vroeg gaan. 

Liefs, xxx




3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vlop. ..en ja, door jullie aangestoken....ik kijk toch regelmatig naar flamingo spulletjes😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GE-WEL-DIG!!!!!
    Ik ben er gewoon helemaal sprakeloos van. (en dat komt niet zo veel voor)
    Super gaaf!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen