maandag 20 juli 2020

Facebookhop: project Natalie

Hallo iedereen

Vorige maand vond de Facebookhop van Kimya plaats.  Voor deze hop koos elk DT-lid een item uit het DT-pakket dat we eerder aankregen.  Ik koos ervoor om een albumpje te maken met 6 blokbodemzakken.


Ik hield het albumpje vrij eenvoudig, zonder al te veel embellishments.  Zo komt het prachtige papier van Noor Design (Pink Petals) beter tot zijn recht.

Het album wordt gesloten met een breed stuk lint dat perfect bij het design papier past.  Rond de binding van het album verwerkte ik een stukje imitatieleer van Studio light.  Hiervan bewerkte ik eerst de randen met een randpons.


Wanneer je de strik losmaakt, zie je de leuke doilie beter.  Ook wanneer de strik los is, blijft het album mooi dicht.  Hiervoor verwerkte ik een magneetje onder het design papier.


Ook op de eerste pagina verwerkte ik een doilie.  Deze is iets kleiner dan de doilie op de voorzijde.  In het midden van de doilie kleefde ik een leuk etiket.  Aan de rechterzijde kan je 2 labeltjes terugvinden.




Voor de volgende pagina gebruikte ik een tekstje dat bij het design papier 'pink petals' hoort.  Ook hier kan je een doilie terugvinden, deze sneed ik in de helft zodat hij mooi tegen de zijkant past.



De volgende pagina is het spiegelbeeld van de eerste pagina's.  Ook hier gebruikte ik een tekstje dat bij het design papier hoort.




Op deze pagina voegde ik aan de linkerkant geen embellishments toe, zo past er een grote foto op.  Op de rechterzijde vind je enkel een tekstje en enkele sequins met daarop een plakparel terug.



Ook op de achterzijde kan je een tekst van deze collectie terugvinden.  Deze tekst gebruikte ik om het lint achter te bevestigen.


Ik hoop jullie met dit projectje te kunnen inspireren.  Zijn jullie benieuwd naar de werkwijze van dit albumpje?  Koop dan snel je pakketje bij Kimya.  Via deze link kan je het pakket met de materialen voor de creatie van Christa, Jolanda en mezelf kopen.


Wil je de projecten van alle DT-leden maken?  Volg dan deze link.


Creatieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten