maandag 26 oktober 2020

Kadootjes in een tasje

 Als bedankje maakte ik dit kadootje voor iemand. Een tasje met een chocoladekadootje (van Sandra) en een theedispenser erin. Ik gebruikte de lijn Love Letters van Mintay. Zulk mooi papier..zucht. 


Het chocoladekadootje is naar het idee van Sandra. Ik zal haar filmpje hieronder neerzetten zodat jullie ook zulke leuke kadootjes kunnen maken. 

Ook mijn eigen filmpje van mijn thee-dispenser zal ik erbij zetten Ook niet moeilijk om te maken en je hebt gelijk een tof kadootje om weg te geven.

Tasjes zijn er te kust en te keur bij Kimya, kies een leuk formaat uit, beplak hem met leuk papier en je hebt een tof kado zo bij elkaar.  








Hieronder vind je het filmpje van Sandra: 


Hier vind je mijn filmpje van de theedispenser:
 

1 opmerking: