maandag 17 januari 2022

mini Bohemian album

 Hallo,

Welkom terug op het super leuke Kimya-blog. 

Vandaag mag ik weer een creatie aan jullie laten zien. Dit keer heb ik een mini albumpje gemaakt en het bekleed met het super mooie Bohemian Harmony van Maja Design.

De omslag heb ik gemaakt met DDBD grijsbord. De pagina's zijn van  kleine kraft envelopjes van 7 x 10 cm. De sluiting heb ik gemaakt met een bronskleurige fastener. Ik heb de ring eraf gehaald en door het gaatje een lang stuk suède koord gedaan. Deze wikkelt 3x om het album heen en houdt het dicht. 

Op de voorkant heb ik 2 bolvenstertjes van Tim Holtz geplaatst. In plaats van schudmateriaal heb ik er dit keer voor gekozen om er witte roosjes in te doen.
Verder heb ik als decoratie nog kleine witte pareltjes omheen geplakt.

 Aan de binnenkant heb ik wat bloemetjes geplakt en hierachter wat blaadjes van Florella gedaan. Met Kraftpapier heb ik fotomatjes gemaakt en hierop de Photo-stempel van Gummiapan gebruikt.  Aan de binnenkant van de kaft heb ik wat designpapier gescheur en als een pocket opgeplakt, zodat ik daar nog van die leuke Eco-labels kon in doen. Verder nog wat leuke kantjes en lintjes uit het lintenpakket behorende bij Bomemian Harmony en op de achterkant natuurlijk een etiket.
















Ik heb weer enorm veel plezier gehad in het vervaardigen van dit kleine albumpje. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Liefs Yvonne



2 opmerkingen: