maandag 12 september 2022

Opberg schat kastje


 Goedemorgen allemaal, leuk dat jullie weer op ons blog komen kijken. Vandaag heb ik een soort van opberg schat kastje voor jullie gemaakt. 
Vaak als ik bezig ben met een project dan krijg ik ideeën voor het volgende project. Toen ik bezig was met het bedenken van de Dierendagcadeautjes is dit idee ontstaan en natuurlijk weer met mijn favoriete zak, de blokbodemzak

De blokbodemzak heb ik afgesneden en beplakt met design papier van Paper Favourites
Van het afgesneden stuk heb ik de deksel gemaakt. Aangezien het vintage papier is wilde ik graag met bronzen elementen werken en daarom heb ik gekozen voor deze prachtige sluiting die ik heb vastgezet met brads. De pootjes maken het geheel compleet.

Bovenop heb ik met brads een bronzen handgreep bevestigd en heb ik een grote bloem, een kleine bloem en een bronzen penpunt met het lijmpistool vastgeplakt.
Verder gebruikte ik een stukje lint en wat Nuvo Crystal drops

Met een aantal vlakke zakken maakte ik een soort vak indeling.

Ik hou ervan om restantjes te gebruiken dus van de bovenkant van de vlakke zakken maakte ik een aantal hoesjes.

Zo ziet het er uit als de hoesje gevuld zijn en in het kastje zitten.

In het voorste vakje heb ik wat tickets gedaan, dit heb ik zonder hoesje gedaan omdat ze te groot zijn voor het hoesje. 


In één van de hoesjes zitten postzegels. Deze heb ik in een pergamijn zakje gedaan. In het andere hoesje zit een stukje kurk lint en een stukje organza lint

In deze hoesjes zitten mini enveloppen en stickers

In één hoesjes zitten tickets gemaakt  met de stempels  en ticketstans van Gummipan 
In het andere hoesje zitten witte hangetiketten

In het laatste hoesje zitten tickets in verschillende kleuren

Ik hoop dat jullie dit een leuk project vinden en natuurlijk kan je nog veel meer leuke embellishments in de hoesjes stoppen. 

Tot de volgende keer.

Groetjes,
Jolanda 


















6 opmerkingen: