maandag 3 april 2023

Live project Yvonne 2 februari 2023

 

Hallo en welkom op het super gezellige Kimya Blog.

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie te laten zien wat je allemaal met de gave spulletjes van Kimya Verpakkingen kunt doen.

Omdat ik af en toe wat inspiratie nodig heb, vroeg ik aan Femke wat voor artikel ik moest gebruiken. En ze zei toen direct: Theezakken. Dus daar ben ik mee aan de gang gegaan. De omslag van het album maakte ik van opengevouwen theezakken, die ik op de voorkant sloot met een japanse sluiting. De binding maakte ik met rietjes en jutekoord en voor de pagina's gebruikte ik fruitzakken en loonzakjes. Ook maakte ik wat pockets van zakjes van 7x12. In alle pockets heb ik zalmkleurige labels gestoken en ook nog tabs gemaakt van Kraft papier

Het pakket om dit te maken is nog verkrijgbaar en kun je bestellen door hier te klikken.

Het filmpje staat op You-Tube en kun je hier bekijken.

Om te decoreren heb ik gebruik gemaakt van bloemetjes en blaadjes van Florella. Ik heb nog plakparels gebruikt op de voorkant. Om het touwtje makkelijk om de sluiting te kunnen draaien heb ik een houten kraal aan het uiteinde vastgeknoopt. In het album verwerkte ik nog wat mini envelopjes en een kraft envelopje van 7x10. En op de achterkant natuurlijk nog een etiket met 'handmade with love'.

Het designpapier is van Craft O'Clock en heet Rays of Sunshine. Ik heb voor dit project een blok van 30x30 en een blokje van 15x15 gebruikt.

Het album gaat gezellig mee naar de beurzen en is daar te bewonderen. 












Ik hoop dat jullie hebben genoten van de foto's. Ik vond het in ieder geval super leuk om te maken.    Tot de volgende keer weer.

Liefs Yvonne

3 opmerkingen: