maandag 3 juli 2023

Kledingrek


Welkom terug op het blog van Kimya!

Mijn vriendin is 50 jaar geworden, dus moest er een speciaal cadeau gemaakt worden.
Op de Kreadoe nam ik alvast het kledingrek mee, zodat ik kon beginnen met het verven in haar lievelingskleur groen. Over de rest moest ik wel even nadenken hoor. Vast stond dat ik foto's wilde gebruiken op één kant van de kledinghangers. Langzamerhand kwamen de ideeën vanzelf, zie hieronder de beschrijving en de foto's. 

De voorkant versierde ik met de foto van haar uitnodiging, deze plakte ik in een schilderijtje van het frame book en stanste de cijfers 50 uit cardstock. Het geheel heb ik aangekleed met drie pluisjes, een strikje en een chipboard bloem. De vlinders komen uit het paperpad van Mintay







Ik heb een servet van Blond Amsterdam en verschillende soorten designpapier van Mintay gebruikt op de kledinghangers: Grandma's AtticLove lettersOld Manor en Seaside escape
De teksten heb ik gemaakt met de Tepra.
De foto's kregen een frame met de stans van Gummiapan of een frame uit het eerder genoemde Frame book van Mintay.
De hangertjes heb ik in bijpassende kleuren geverfd en aangekleed met veel Kimya producten zoals een stickerstansjesbloemetjesvlaggetjes, 






Als laatste zie je een foto van alle cadeautjes, het kledingrek met een waxstempel (anker), een gepersonaliseerde mok van Blond Amsterdam en het tea for two doosje van Yvonne met een Pandora bedel.


Het was een feest om dit cadeau te maken voor mijn vriendin en ze vond het fantastisch.

Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden, laat gerust een reactie achter.

Groetjes Fredy 

2 opmerkingen: