maandag 7 augustus 2023

It’s a girl kado-setje

 Welkom terug op het leuke Kimya-blog!


Vandaag laat ik jullie weer even meekijken met wat ik allemaal fabriceer als ik in mijn hobbykamertje vertoef. Dit keer geen album, maar een cadeau-setje. 
Mijn lieve collega is in verwachting van haar 2e kindje, en zoals je kunt zien, is het geslacht al bekend. 
Ze is pas met verlof gegaan en ik had een super leuk kledingsetje gekocht, dat ik natuurlijk even a la Yvonne moest geven. 

Het papier dat ik gebruikte is al een oudere lijn, maar hij blijft lief. 
Het roze tasje vond ik aan de grote kant, dus die heb ik halverwege afgesneden. Omdat ik wel graag de handvaten wilde gebruiken heb ik het losse gedeelte in het onderste gedeelte geplakt. Dit geeft gelijk stevigheid aan het tasje. Achter het designpapier plakte ik stukjes kreukellint, zodat het tasje wat dicht gestrikt kon worden. Het kledingsetje heb ik in roze vloeipapier gewikkeld en hier een stukje jutekoord omheen gedaan om het dicht te houden. Een leuke sticker (dit leuke pakje is voor jou) erop en dit kon in het tasje. Op het tasje plakte ik nog een plaatje met daaronder een wobble, die er lekker op los wiebelt.

Voor mama heb ik wat chocolade in een roze blokbodemzak gedaan. Natuurlijk moest ook hier een sticker (zomaar iets liefs) op. Op de voorkant zit een mini envelopje met daarin een klein labeltje met wat designpapier erop. Misschien komt dit je bekend voor, ik heb dit namelijk ook een keer voor een Gummiapan Tuesday gemaakt. Via onderstaande link kom je bij het filmpje hoe ik het maakte.


Ik heb ook nog een simpel kaartje gemaakt, met een klein tekst-stempeltje erop uit de MD minilabels set. De envelop heb ik zelf gemaakt met de We R Memory keepers envelope punchboard. Ik plakte hier een stukje designpapier op en daarachter een stukje roze shining organza. Dit vouwde ik naar achter. Met een Waxseal erop lijkt het gelijk heel officieel. 

Als laatste maakte ik ook een rammelaar. Ik gebruikte hiervoor 2 doilieseen rietje, wat stukjes wit papier, een Tim Holtz bolvenstertje, op de achterkant een lieve sticker (it's a girl assorti) en wat shining organza. In het bolvenster zit schudmateriaal van Picket Fence Studios. Her en der op de knutselwerkjes plakte ik nog wat plakparelsroze strikjes en Florella bloemen.
















De ontvangster was er heel blij mee en ik vond het super leuk om te maken. 
Hopelijk vinden jullie het ook leuk.

Heel veel liefs en tot de volgende keer.

2 opmerkingen: