maandag 15 juli 2024

Think outside the box

 

  Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik weer een echt 'Kim-project' voor jullie. 
Dit keer heb ik het 15x15cm designblok en het papierblok 15x20cm 'Traveller' van Mintay gebruikt, een hele mooie lijn waarin de kleur blauw overheersend is. 
Als basis heb ik een doosje, kraftpapier en bruine zakken gebruikt. 
De zakken heb ik om het doosje heen gevouwen en met kraftpapier heb ik een doosje gemaakt en de zak verlengd. Deze heb ik tegen de achterkant van een 'lijstje' geplakt. Dit is een oude mal STENCILSL209 van Studio Light, een van mijn favorieten, daar kan je zoveel mee!

Bovenop heb ik een bronzen sluiting gebruikt, aan de zijkant een bronzen gesp en daardoorheen heb ik een lint als sluiting gebruikt. 
Voorop heb ik een die-cut uit het extra pakket gebruikt een nieuwe mal van Gummiapan en een stukje jute touw. Aan de binnenzijde heb ik stanzen van Gummiapan gebruikt 'Old Letter' en daarop met een stempel van Craft & You gestempeld. 

Ik heb ook een album gemaakt wat in een doosje kan. Dit heb ik met een stuk jute gebonden. Bovenop heb ik wederom een die-cut gebruikt met daaronder heel dun draad. Aan de binnenzijde heb ik pockets gemaakt en daarin diverse kraftlabels, labels en tickets gestoken. 
Een envelopje gevouwen van de die-cut set met een rotation button en een splitpen, hierin heb ik een postcard gestopt uit een klein blokje van Studiolight, een DIY block. 
Verder nog een Sint Jakobsschelp en een krafthartje gebruikt en weer labels uit het DIY block. 















Dit was mijn blog weer voor deze keer!


Tot de volgende..


Liefs,


Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten