maandag 7 oktober 2024

surprise in a box

Hallo en welkom terug op het kimyablog.

We vinden het super leuk om jullie steeds weer iets nieuws te laten zien en vandaag is het mijn beurt weer. Dit keer heb ik een albumpje in een doosje. Kijk je mee?

De basis is een Kraft doosje met deksel en voor het albumpje gebruikte ik een wijnfleszak. Het designpapier is van Craft O’Clock en heet Mists of Toolbox Town. Ik gebruikte het 30x30 blok en de plaatjes zijn uit de extra special set. De wijnfleszak heb ik zo gevouwen dat het de omslag is en gelijk de pagina’s vormt. Voor de flapjes heb ik vlakke zakjes van 7x12 gebruikt. Van pergamijnzakjes 6x6 maakte ik een pocket waar een EcoBrown label in zit. Hierop plakte ik nog een wit mini envelopje en deed daar een klein EcoBrown labeltje in. 

Op de voorkant van het album en het doosje plakte ik wat bronzen versiersels en maakte ik pareltjes van Crystal Drops in de kleur Wedgewood Blue. Verder nog wat blaadjes en witte en blauwe bloemen van Florella en toen was mijn albumpje in een doosje af.

Ik hoop dat jullie weer een beetje inspiratie opgedaan hebben. Veel kijkplezier en tot de volgende keer.















Heel veel liefs,
Yvonne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten